• جمعه / ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۲:۱۵
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403011004558
  • خبرنگار : 71951

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران:

تمرکز شرکت شهرک‌های صنعتی تهران بر استارتاپ‌ها است

تمرکز شرکت شهرک‌های صنعتی تهران بر استارتاپ‌ها است

ایسنا/تهران مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران بیان کرد: تمرکز شرکت شهرک های صنعتی تهران بر استفاده از توان استارتاپ‌ها در جهت بهبود فضای کسب و کار از جمله شاخص‌های تعیین کننده هر کشور است و یکی از مهمترین تاثیرات استارتاپ ها در اقتصاد، داشتن ظرفیت‌های کاری مناسب برای روبرو شدن و برطرف نمودن شرایط تحریم است.

سعید صادقی گفت: استفاده از توان استارتاپ‌ها در جهت بهبود فضای کسب وکار، افزایش سرمایه‌گذاری و توسعه فعالیت‌های مکمل مطلوبیت فضای کسب و کار از جمله شاخص‌های تعیین کننده هر کشوری است.

وی ادامه داد: سالجاری و در سالی که مزین به جهش تولید با مشارکت مردم است کانون توجه ما به استفاده از ظرفیت نخبگان دانشگاهی و حتی دانش‌آموزان نخبه و نوآور است که می‌توانند در راه‌اندازی استارتاپ ها کمک کنند.

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی تهران افزود: یکی از مهم‌ترین تاثیر استارتاپ رب اقتصاد، داشتن ظرفیت کاری مناسب برای روبه رو شدن و برطرف نمودن شرایط تحریم است و جزو اساسی‌ترین زیر ساخت‌های اقتصاد دانش بنیان و کارآفرین، سرمایه انسانی خلاق، نوآور و علم و مهارتی است که با ارزش‌ترین سرمایه کشور هستند که باید تحت حمایت‌های دولت و سرمایه گذاران بزرگ خصوصی قرار بگیرند.

وی ادامه داد و گفت : حمایت‌های مالی جزو تکالیف و شاخص‌های عملیاتی شرکت شهرک‌های صنعتی بوده و حتی می ‌توان در خصوص اشتغال افراد ارائه دهنده ایده‌های برگزیده استارتاپی نیز اقدام نمود که در سال گذشته ۳ رویداد استارتاپی با اولویت رفع نیازهای زیرساختی در استان تهران برگزار شد و بیش از ۶۰ ایده به دبیرخانه برگزاری رویدادها واصل گردید که از بهترین آن، شرکت نوجوان ۱۵ ساله و برگزیده شدن ایده آن نوجوان بود.

صادقی بیان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته در سال ۱۴۰۳ برگزاری رویداد ملی استارتاپی در دستور کار بوده و قطعا برای توانمند نمودن، تشویق و زمینه سازی فعالیت نخبگان در قالب شرکت‌های دانش بنیان، تلاش خواهیم کرد تا کشور را برای نجات از بحران‌های مالی کمک نمایند.

صادقی گفت : حمایت از کارآفرینان وحوزه استارتاپی در زمینه تاثیر استارتاپ در اقتصاد اثر گذار است.

وی افزود: زیرساخت‌های صنایع در هر کشوری به صرفه وجایگاه مهمی دارد. اگر کارافرینان به اندازه کافی حمایت مالی نگردند، با بحران بیکاری و محتمل فقر همراه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران تصریح کرد: سوابق فعالیت‌های استارتاپی نشان می‌دهد که استارتاپ ها نقش مهمی در افزایش تولید ناخالص داخلی، کاهش رکود ناشی از عدم فروش محصولات داخلی، ایجاد و رونق‌بخشی به کسب و کارها دارد و به طور کلی نقش عمده‌ای در توسعه پایدار و شکوفایی اقتصاد دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha