• شنبه / ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403011104801
  • خبرنگار : 50039

شهردار عنوان کرد

بازسازی کارخانه آسفالت گرگان پس از ۱۰ سال

بازسازی کارخانه آسفالت گرگان پس از ۱۰ سال

ایسنا/گلستان شهردار گرگان از تعمیر و بازسازی کارخانه آسفالت گرگان پس از ۱۰ سال خبر داد و افزود: حرکت شهرداری گرگان در مسیر ارتقای کیفیت تولیدات این کارخانه است.

سید محمدرضا سیدالنگی صبح امروز «شنبه ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۳» به همراه معاون زیربنایی شهرداری به منظور تقدیر از تلاش‌های انجام شده در سال نو به دیدار پرسنل کارخانه آسفالت گرگان در مسیر جنگل توسکستان رفت و ضمن تبریک عید سعید نوروز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدمات شبانه روزی نیروهای خدوم شهرداری سبب شده تا مرکز استان گلستان به عنوان یکی از پاکیزه‌ترین شهرهای کشور میزبان گردشگران نوروزی باشد.

وی با بیان اینکه کارخانه آسفالت شهرداری گرگان تحت مدیریت معاونت زیربنایی در یک سال گذشته کارهای مهم و ضروری را در عمران و آبادانی این شهر شمالی و گردشگرپذیر انجام داده است، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته، تعمیر و بازسازی کارخانه آسفالت پس از یک دهه بوده است.

شهردار گرگان با تأکید بر اینکه این بازسازی نقش مهمی را در میزان و کیفیت تولید آسفالت به همراه داشته است، افزود: در کنار این اقدامات، بالغ بر ۴۵ هزار مترمربع پازل و انواع جدول نیز تولید داشته است.

وی اضافه کرد: این حجم تولید برای جدول بتنی، احداث رفیوژ، اجرای طرح‌های هندسی مسیرهای تردد، جداسازی معابر، احداث جدول و کانیو برای هدایت آب‌های سطحی، فضاسازی در پارک‌ها، پیاده رو و محوطه‌سازی‌ها مصرف شده است.

سیدالنگی ایجاد جوی آب و جداسازی فضای سبز از مسیرهای تردد را از دیگر موارد استفاده تولیدات کارخانه آسفالت شهرداری گرگان عنوان کرد و گفت: برای این میزان تولید در یک سال گذشته بالغ بر ۴۹ میلیارد ریال توسط شهرداری گرگان هزینه شده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان و کارکنان زیرمجموعه این معاونت، تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات جدید انجام شده در سال ۱۴۰۲، تهیه و خریداری ۶ قالب بتنی شامل ۲ قالب جدول و ۴ قالب پازل در چند رنگ بوده که با هدف تنوع بخشی به محصولات تولیدی انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha