• یکشنبه / ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۰:۵۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403011205047
  • خبرنگار : 90067

حماس: گروه‌های فلسطینی پیشنهاد اسرائیل برای اعزام نیروهای عربی به غزه را رد کردند

حماس: گروه‌های فلسطینی پیشنهاد اسرائیل برای اعزام نیروهای عربی به غزه را رد کردند

جنبش مقاومت حماس اعلام کرد که گروه‌های سیاسی متشکل از ائتلاف نیروهای فلسطینی پیشنهاد تل‌آویو برای اعزام نیروهای عرب به نوار غزه را رد کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، روز جمعه، اکسیوس به نقل از دو مقام ارشد اسرائیلی گزارش داد که یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، در سفر اخیر خود به ایالات متحده، پیشنهاد تشکیل یک گروه چند ملیتی با نیروهای عربی را برای تقویت نظم و قانون در غزه و اطمینان از ارسال ایمن کمک‌های بشردوستانه داده است.

به گزارش اسپوتنیک، حماس در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: جناح‌های ائتلاف نیروهای فلسطینی پیشنهاد اسرائیل برای اعزام نیروهای عربی برای اداره غزه را رد کرده و نسبت به عواقب آن هشدار می‌دهند.

در این بیانیه همچنین پیشنهاد تل‌آویو به عنوان یک تله جدید صهیونیستی و یک دروغ توصیف شده است.

حرکت مقاومت اسلامی فلسطین افزود: «اسرائیل، همراه با ایالات متحده، با مراجعه به برخی کشورهای عربی برای کمک، به دنبال اجتناب از شکست وحشتناکی است که متحمل شده‌اند... تا ارتش اشغالگر را از باتلاق عظیمی که خود را در نوار غزه گرفتار آن می‌بیند، خارج کند.» 

علاوه بر حماس، ائتلافی شامل جهاد اسلامی فلسطین، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین و چندین سازمان دیگر که شاخه‌های نظامی خود را دارند، این طرح رژیم صهیونیستی را رد کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۲ ۱۱:۲۰

بنام خداوند منتقم رژیم جعلی و تروریستی و نسل کش نحس و نجس اسراییل بهتر است بفکر فرار از اراضی اشغال شده فلسطینیان باشد چرا که انتقام خون زن و کودک و زخمی و معلول تا از سردمداران و تخلیه ساکنین فریب خورده یهودی گرفته نشود رها بشو نیست چرا که یک تار موی دختر بچه فلسطینی در غزه می ارزد به تمام جان و مال لابی های صهیونیستی و سردمداران نجس و نحس اسراییل و کل صهیونیستهای عالم ،پس خوب توجه کنید راه نجات ندارید و بحول قوه الهی انتقام خون کودکان درراه است.

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۳ ۰۱:۳۶

باتوکل به خدای قادر صهیونیست های پیامبرکش ومظلوم کش را بکوبید تاریشه کن ونابود شوند .مطمئن باشید خداوند باشماست .

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۳ ۱۱:۴۰

لعنت به رژیم غاصب و کودک کش

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۴ ۰۱:۳۳

حماس و گروهای مقاومت و سوریه و لبنان در فکر سامانه قوی برای نابودی جنگنده های اف ۳۵ اسرائیل باشند