• یکشنبه / ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403011205124
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:

۱۲ فروردین پشتوانه محکم جمهوریت نظام اسلامی است

۱۲ فروردین پشتوانه محکم جمهوریت نظام اسلامی است

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: فروردین ماه سال ۱۳۵۸ پشتوانه محکم جمهوریت نظام اسلامی بوده و این نظام الهی و مردمی را در بیش از چهل سال گذشته در برابر توطئه‌ها، فتنه‌ها و بحران‌سازی‌های نظام سلطه و استکبار جهانی مصون کرده است.

خلیل احمد سلامی در گفت وگو با ایسنا- با تبریک و گرامیداشت روز جمهوری اسلامی، اظهار کرد: ۱۲ فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است، چرا که ملت بزرگ و بصیر ایران در این روز تاریخی در سال ۱۳۵۸ با حضور آگاهانه، متعهدانه و پرشور در رفراندومی به یاد ماندنی، نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای اداره کشور برگزیدند.

وی افزود: در این روز و برای نخستین‌بار در تاریخ حیات سیاسی ایران، با اراده و به انتخاب مردم، نظام سیاسی مردم‌سالار، بر اساس دین مبین و قوانین سعادت‌بخش و مقدس اسلام ناب محمدی (صلی‌الله‌علیه‌وآله) بنا نهاده شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ پشتوانه محکم جمهوریت نظام اسلامی بوده و این نظام الهی و مردمی را در بیش از چهل سال گذشته در برابر توطئه‌ها، فتنه‌ها و بحران‌سازی‌های نظام سلطه و استکبار جهانی مصون کرده و یک الگوی بومی کارآمد در قالب مردم سالاری دینی به جهانیان ارائه کرده است.

سلامی تأکید کرد: اینک که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران در دهه پنجم حیات خود به گام دوم خود رسیده است می بایست همگان تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف والای این مرحله بزرگ انجام دهند.

وی گفت: به طور قطع اجرای دقیق گام دوم انقلاب اسلامی، رشد و شکوفایی در تمام زمینه ها و در نهایت اعتلای روز افزون را تحت رهبری های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پی دارد و بدون شک تحقق این امر، چون گذشته نیازمند مشارکت مردم همیشه حاضر در صحنه است تا این اهداف به سرانجام و نتیجه برسد و دشمنان مایوس شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha