• یکشنبه / ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۳
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403011205162
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بیان کرد؛

حل مشکلات واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان با نگاه تسهیلگری

حل مشکلات واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان با نگاه تسهیلگری

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان با اشاره به بازدید استاندار از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی میرجاوه گفت: مشکلات واحدهای تولیدی در این استان با نگاه تسهیلگری حل می‌شود

علیرضا راشکی امروز یکشنبه در حاشیه بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از چند واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه، بیان کرد: در نخستین روزهای سالجاری که با شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده استاندار این استان از چند واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه بازدید کرد.

وی افزود: هدف از این بازدیدهای میدانی، بررسی مشکلات واحدهای تولیدی از طریق ارتباط مستقیم با مدیران، کارآفرینان و سرمایه گذاران این واحدهای تولیدی بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ارائه تسهیلات سرمایه در گردش، کمبود نقدینگی برای طرح‌های توسعه‌ای، لزوم حمایت دستگاه‌های اجرایی به صورت خرید از محصولات واحدهای تولیدی، استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی در طرح‌های ساخت و ساز نهضت ملی مسکن و کمک دستگاه‌های مرتبط با تامین اجتماعی و امور مالیاتی به عنوان برخی از مشکلات عمده واحدهای تولیدی در بازدید استاندار عنوان شد.

وی گفت: در این بازدید استاندار سیستان و بلوچستان نسبت به برگزاری جلسات مستمر جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی و همچنین آموزش‌های تخصصی لازم به آنان به مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط دستور داد.

راشکی اظهار کرد: علاوه بر این؛ استاندار سیستان و بلوچستان استفاده از ظرفیت نیروهای جوان، تحصیل کرده، آماده کار، تنوع بخشی به محصولات تولیدی با استفاده از نیاز سنجی بازارهای داخل استان و استان‌های همجوار بویژه ورود به بازار صادراتی کشورهای افغانستان، پاکستان و شبه قاره هند را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha