• یکشنبه / ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403011205174
  • خبرنگار : 71951

آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت شهروندان و مسافران در تعطیلات نوروز، لیالی قدر و روز طبیعت

آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت شهروندان و مسافران در تعطیلات نوروز، لیالی قدر و روز طبیعت

ایسنا/تهران فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: پلیس برای تأمین امنیت شهروندان و مسافران در تعطیلات نوروز، لیالی قدر و روز طبیعت از آمادگی کامل برخوردار است.

سردار " دلاور القاصی مهر " فرمانده انتظامی شرق استان تهران در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و تسلیت ایام شهات حضرت امیرالمومنین علی (ع) با اشاره به برنامه‌ریزی گسترده و آمادگی عملیاتی همه جانبه پلیس استان برای تامین امنیت هموطنان در ایام نوروز و لیالی قدر اظهار کرد: شرق استان تهران دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوع و موقعیت جغرافیایی خاص و شاه راه ترددی به شمال و شرق کشور است که با این وجود همه ساله شاهد حضور پرشور مسافران و گردشگران در ایام نوروز در این استان هستیم.

وی با بیان اینکه شعار فراجا در نوروز 1403 " آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت " تعیین شده است، ادامه داد: قرارگاه نوروزی پلیس استان برای خدمت رسانی مطلوب و شایسته به مردم و آمادگی برای ورودی پرنشاط به نوروز، راه اندازی شده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با تاکید بر اینکه گشت‌های انتظامی محسوس و نامحسوس و متخصص برای پیشگیری از وقوع جرایم و برقراری نظم و امنیت در سطح استان حضور فعال دارند تصریح کرد: در تعطیلات نوروز و شب های قدر و روز طبیعت به مانند سال های گذشته نظم و امنیت و آرامش را در سطح جامعه برای تمامی شهروندان و مسافران نوروزی برقرار می کنیم و هرگز اجازه نمی دهیم که آسایش و آرامش مردم در این ایام خدشه دار شود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کاهش 35 درصدی وقوع سرقت و افزایش 9 درصدی کشفیات سرقت از 28 اسفند ماه همزمان با شروع طرح نوروزی پلیس نسبت به مدت مشابه سال گذشته خاطر نشان کرد: در این رابطه با تلاش شبانه روزی پلیس، 301 سارق حرفه‌ای دستگیر که نشان از قاطعیت پلیس در برخورد با پدیده شوم سرقت دارد.

القاصی مهر در پایان خاطرنشان کرد: در تمامی ایام طرح نوروز بویژه در لیالی قدر و روز طبیعت پلیس استان با تمام توان و تجهیزات برای تامین امنیت و آسایش هموطنان در خدمت شهروندان و مسافران نوروزی خواهد بود و امیدواریم مردم عزیز نیز با رعایت قانون و توجه به توصیه های ارائه شده از سوی پلیس، نوروزی خوش و بدون حادثه را برای خود رقم بزنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha