• یکشنبه / ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403011205257
  • خبرنگار : 50175

استاندار لرستان:

روز جمهوری اسلامی سنگ بنایی برای تمام مستضعفین است

روز جمهوری اسلامی سنگ بنایی برای تمام مستضعفین است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: روز جمهوری اسلامی سنگ بنایی برای تمام مستضعفین است.

فرهاد زیویار امروز ۱۲ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در عصری به‌وقوع پیوست که، جهان در سیطره دو بلوک قدرت بود، یکی پیروان کمونیست که حول «اتحاد جماهیر شوروی» اجماع کرده بودند و دیگری، بلوک غرب با ادعای آزادی و دموکراسی که بر امپریالیسم بنا شده بود.

وی خاطرنشان کرد: عظمت کار حضرت امام (ره) با مجاهدت ملت ایران این بود که این دو دیو را که جهان را در ید خود داشتند بصورت همزمان به کناری نهادند و همزمان در برابر این دو بلوک قدرت با همه ایادی و کشورهای تحت نظر و سلطه ایشان ایستادند.

 استاندار لرستان اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران بصورت همزمان برای این دو بلوک که یکی با تکیه بر تفکر مارکسیست و حذف دین، بخش بزرگی از جهان را اداره می‌کرد و دیگری با لیبرال دموکراسی و ادعای حق انتخاب عمده جهان را تحت سیطره امپریالیستی خود داشت، دو حرف و تفکر تازه داشت که جهان را متحیر کرد.

زیویار بیان کرد: انقلاب اسلامی با تکیه بر معنویت و الهیات اسلامی منبعث شده از تفکر ناب محمدی از طریق اهل بیت، اثبات کرد که دین و معنویت می‌تواند عامل انقلاب و آزاد کردن و مدیریت ملت ها باشد.

وی ادامه داد: بنابراین تفکر مارکسیست درهم شکسته شد و از جانب دیگر با اولین رای گیری در این انقلاب نوپا، بنیان لیبرالیسم که خود را تنها سردمدار دموکراسی می دانست به چالش کشیده شد.

استاندار لرستان تصریح کرد: بدیع‌ترین جلوه‌های اهمیت حضور جمهور مردم در تعیین سرنوشت و نوع و شکل حکومت خود، روز ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ بروز کرد، حضرت امام (ره) تعیین نوع حکمرانی را به مردم سپرد و با این عمل بی نظیر در تاریخ ایران، عملا مردم سالاری دینی مبتنی بر اسلام حقیقی را برای همیشه ی تاریخ بنیاد نهادند.

زیویار اظهار کرد: روز جمهوری اسلامی، از ایام الله بوده و سنگ بنایی برای تمام مستضعفین و آزادگان عالم که اسلام عزیز به نظر و انتخاب ملت مسلمان اعتبار و اصالت می‌دهد، است.

وی خاطرنشان کرد: این روز عزیز را که سند مردم سالاری دینی است و در سایه جانبازی و شهادت و هزینه ‌ای بسیار ملت بزرگ ایران امتداد یافته و ان‌شاءالله ختم به ظهور منجی بشریت ومتصل به حکومت حضرت بقیة الله خواهد شد را به محضر آحاد مردم خصوصا مردم ولایت مدار و عاشق اهل بیت لرستان تبریک می‌گویم.

استاندار گفت: ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات برای هم استانی‌های بزرگوار، در این سال جدید، لطف و مرحمت و نورانیت پیش از پیش الهی را مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha