• یکشنبه / ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403011205331
  • خبرنگار : 50176

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان:

۱۲ فروردین روز بلوغ فکری و سیاسی مردم انقلابی ایران است

۱۲ فروردین روز بلوغ فکری و سیاسی مردم انقلابی ایران است

ایسنا/لرستان رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: ۱۲ فروردین روز به منصه‌ی ظهور رسیدن بلوغ فکری و سیاسی مردم انقلابی ایران است.

فرهاد فرامرزیان در گفت‌وگو با ایسنا ضمن گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، با بیان اینکه این روز، یوم‌الله و روز تولد جمهوری اسلامی است، بیان کرد: این روز طلیعۀ فجر و استقرار نظام شکوهمند جمهوری اسلامی و سرآغاز حاکمیت مردم‌سالاری دینی به معنای واقعی کلمه است.

وی از دوازده فروردین به عنوان تجلّی خلق حماسه‌ی شکوهمند مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی و نشان‌دهنده عزم ملت ایران برای کنار گذاشتن نظام سلطنتی و جریان‌های سیاسی وابسته به امپریالیسم شرق و غرب یاد کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان ادامه داد: یوم‌الله ۱۲ فروردین نمایشی از بلوغ سیاسی مردمی است که در روزهای آغازین انقلاب عظیم خود شور و شعور را در هم آمیختند و با حضور معنی‌دار خود در صندوق‌های رای به جمهوری اسلامی ایران آری گفتند.

فرامرزیان تصریح کرد: ۱۲ فروردین ماه پشتوانه محکم جمهوریت نظام اسلامی بوده و این نظام الهی و مردمی را در بیش از چهل سال گذشته در برابر توطئه‌ها، فتنه‌ها و بحران‌سازی‌های نظام سلطه و استکبار جهانی مصون کرده و یک الگوی بومی کارآمد در قالب مردم سالاری دینی به جهانیان ارائه کرده است.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان بیان کرد: ملت بزرگ و غیور ایران نشان داده‌اند پای آرمان‌های خود ایستاده و در مقابل فشارها و تحریم‌ها با تمام توان از شعار بنیادین انقلاب یعنی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی دفاع کرده‌اند.

فرامرزیان یادآور شد: رمز پایداری، صلابت، پیشرفت و استقامت بی‌سابقه ملت ایران در برابر سخت‌ترین حمله‌ها، توطئه‌ها، تحریم‌ها و فشارهای تحمیلی دشمنان و استکبار جهانی را نیز در روز ۱۲ فروردین باید جستجو کرد.  

وی تصریح کرد: ۱۲ فروردین نشان داد باید در راستای حفظ دستاوردهای نظام مقدس اسلامی از تمام توان و ظرفیت موجود بهره ببریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

این مسئول افزود: مردم ایران اسلامی در عهدی که با ملت بزرگ ایران بسته، مصمم است و با تدبیر و بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها تلاش خواهد کرد بر اقتدار، عزت، سربلندی و اعتلاء روز افزون میهن اسلامی بیفزاید.

وی گفت: این روز ماندگار و تاریخ‌ساز را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و مردم با بصیرت، موقیعت شناس و وفادار ایران تبریک و تهنیت می‌گویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha