• یکشنبه / ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۱:۴۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403011205367
  • منبع : بازار

چرا هتل عباسی محبوب است

چرا هتل عباسی محبوب است

هیچ‌چیز مانند اقامت در یک هتل مجلل نمی‌تواند سفر شما را به یک سفر خاطره‌انگیز و جذاب تبدیل کند. هتل‌های امروزی خدمات مختلفی را به مسافرانشان ارائه می‌دهند.

به گزارش ایسنا به نقل از علی بابا، این خدمات در هتل‌های لوکس می‌تواند قدری جذاب‌تر هم باشد. به‌عنوان‌مثال بیشتر هتل‌های پنج ستاره، خدماتی مثل خشک‌شویی، امکان استفاده از سالن ورزش، اتاق ماساژ و... را در اختیار مسافرانشان قرار می‌دهند.  هتل عباسی اصفهان یکی از هتل‌های بسیار محبوب شهر زیبای اصفهان به شمار می‌رود. این هتل به دلیل معماری بی‌نظیرش مورداستقبال بسیاری از مسافران قرار گرفته است. ما در ادامه می‌خواهیم به گوشه و کنار هتل عباسی سری بزنیم و اطلاعاتی درباره امکانات این هتل در اختیارتان بگذاریم؛ پس همراهمان بمانید.

نگاهی به هتل عباسی اصفهان از گذشته تاکنون

این هتل تاریخچه‌ای بسیار جالب و شنیدنی دارد. هتل عباسی کنونی، در واقع بازمانده کاروان‌سرایی است که به دستور سلطان حسین صفوی (آخرین شاه صفوی) ساخته شد. بر اساس اسناد تاریخی، او این کاروانسرا را به مادرش هدیه داده بود. مادر شاه حسین صفوی بخش زیادی از املاکش ازجمله کاروانسرا را وقف کرد. پس از حمله افغان‌ها به ایران و نابود شدن سلسله صفویه، این کاروانسرا هنوز هم پذیرای مسافرانی بود که به شهر اصفهان سفر می‌کردند. در سال ۱۳۳۶ دولت با امضای قراردادی اجازه داد که شرکت بیمه ایران هتلی در محل کاروانسرای قدیمی بسازد. سازندگان هتل تمام تلاش خود را برای حفظ و مرمت بافت باقی‌مانده کاروانسرا انجام دادند. آن‌ها تلاش کردند که معماری هتل یادآور معماری باشکوه دوره صفوی باشد. سرانجام ساخت هتل در سال ۱۳۴۵ به اتمام رسید و از آن زمان تاکنون هتل عباسی هر سال میزبان هزاران گردشگر ایرانی و خارجی است. هتل عباسی در چهار باغ عباسی، خیابان آمادگاه قرار دارد.

چرا هتل عباسی محبوب است

تجربه اقامتی دلنشین در هتل عباسی اصفهان

هتل پنج ستاره عباسی از چندین ساختمان تشکیل شده و درمجموع ۲۲۵ اتاق دارد. اتاق‌های این هتل زیبا به چند دسته تقسیم شده‌اند و مسافران می‌توانند با توجه به نیازها و بودجه‌ای که دارند؛ یکی از آن‌ها را برای اقامت انتخاب کنند. اتاق استاندارد، اتاق چشم‌انداز، سوئیت قاجار، سوئیت صفوی و سوئیت پردیس نام اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل هستند. هرکدام از این اتاق‌ها امکانات و ویژگی‌های خاصی دارند که در ادامه به‌طور مختصر درباره آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

اتاق استاندارد؛ ارزان‌ترین اتاق هتل عباسی

امکانات مناسبی برای اتاق‌های استاندارد در نظر گرفته است. برای مثال شما می‌توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید و سرویس چای و قهوه نیز در اختیارتان قرار می‌گیرد. تلویزیون، سشوار، سرویس بهداشتی و صندوق امانات از دیگر امکانات اتاق استاندارد هتل عباسی است. اتاق‌های استاندارد یک‌تخته و دوتخته هستند. اگر برای مأموریت‌های کاری به اصفهان سفر می‌کنید یا می‌خواهید در بودجه سفرتان صرفه‌جویی کنید، این اتاق برای شما مناسب خواهد بود.

اتاق چشم‌انداز؛ فرصتی برای تماشای باغ عباسی

همان‌طور که احتمالاً حدس زده‌اید؛ اتاق‌های چشم‌انداز، منظره بسیار زیبایی به باغ هتل عباسی دارند. از پنجره‌های این اتاق می‌توانید منظره‌های زیبایی از باغ هتل را تماشا کنید. اگر در فصل بهار و تابستان به اصفهان سفر کردید و دنبال اتاقی با چشم‌انداز زیبا و امکانات مناسب بودید؛ ما اقامت در اتاق‌های چشم‌انداز را به شما پیشنهاد می‌کنیم. امکانات اتاق چشم‌انداز و اتاق استاندارد مشابه یکدیگر است و امکان اضافه کردن تخت به اتاق‌های چشم‌انداز وجود ندارد.

اتاق پردیس؛ مناسب برای اقامت خانواده‌ها

گران‌ترین اتاق‌های هتل عباسی، پردیس نام دارند. تمام امکانات رفاهی در اختیار مسافران این اتاق گذاشته می‌شود. همچنین امکان اضافه کردن تخت اضافه در اتاق‌های پردیس وجود دارد. اگر امکانات این اتاق هم نتواند شما را راضی کند؛ بهتر است به سراغ سوئیت‌های هتل‌ بروید.

اقامتی شاهانه در سوئیت‌های هتل عباسی

سوئیت‌ها فضای بیشتری نسبت به اتاق‌های هتل دارند؛ بنابراین طبیعی است که امکانات بیشتری هم داشته باشند. سوئیت‌های هتل، پردیس، قاجار و صفویه نام‌گذاری شده‌اند.

  • سوئیت پردیس: مبلمان، میز ناهارخوری چهارنفره و میز آرایش بخشی از امکانات رفاهی سوئیت پردیس است.
  • سوئیت قاجار: اولین چیزی که توجه شما را در سوئیت قاجار جلب خواهد کرد، تزئینات بسیار زیبایی است که روی دیوار و سقف اتاق‌ها خودنمایی می‌کند. اقامت در این سوئیت تجربه بی‌نظیری برای کسانی است که به سبک معماری دوره قاجار علاقه دارند.
  • سوئیت صفوی: نوبت به معرفی مجلل‌ترین سوئیت هتل عباسی رسیده است. سوئیت‌های صفوی، بازماندگان ساختمان کاروانسرای دوره صفوی هستند به همین دلیل برای ساخت آن‌ها از معماری دوره صفویه الهام گرفته شده است.

چرا هتل عباسی محبوب است

سایر امکانات هتل عباسی اصفهان

کافه‌ها و رستوران‌های متنوع، یکی‌دیگر از دلایل محبوبیت هتل عباسی اصفهان هستند. شش رستوران و کافه سنتی و مدرن در این هتل ساخته شده تا هر کسی با هر سلیقه‌ای بتواند از اقامت در هتل عباسی لذت ببرد. علاوه بر این، 9 تالار پذیرایی و کنفرانس نیز در مجموعه هتل عباسی ساخته شده که میزبان مجالس خانوادگی و مراسم‌های رسمی هستند. مجموعه ورزشی مجهز و فاصله کم هتل تا مکان‌های تاریخی و دیدنی شهر اصفهان از دیگر مزیت‌های هتل عباسی به شمار می‌رود. مجموعه ورزشی این هتل صبح‌ها در اختیار بانوان و عصرها در اختیار آقایان قرار دارد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۳ ۰۵:۱۴

بسیار هتل عالی.میزبانی عالی.صبحانه عالی تر از عالی.نهارو شام وکافی شاپ نگم براتون.ما ۳ روز اقامت داشتیم بسیار زیاد حال کردیم.برخورد پرسنل بسیار محترمانه وعالی بود.

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۴ ۱۴:۰۵

هتل مرتب وزیبایی هست با محیطی دنج