• دوشنبه / ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۰:۳۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403011305658
  • خبرنگار : 50039

فرمانده انتظامی گلستان خبر داد:

دستگیری عربده‌کشان یکی از تفرجگاه‌های گرگان

دستگیری عربده‌کشان یکی از تفرجگاه‌های گرگان

ایسنا/گلستان فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری عاملان مزاحمت برای شهروندان در یکی از تفرجگاه‌های گرگان همزمان با روز طبیعت خبر داد.

سردار سعید دادگر عصر دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران با اشاره به عربده کشی چند نفر در یکی از تفرجگاه‌های مرکز استان گلستان، اظهار کرد: حوالی ظهر امروز و همزمان با روز طبیعت در یکی از تفرجگاه‌های اطراف شهر گرگان سرنشینان یک دستگاه پراید با رفتارهای خشن و عربده کشی قصد مزاحمت برای تعدادی از خانواده‌ها و مسافران را داشتند که بلافاصله مأموران انتظامی وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه متهمان که سه نفر بودند و سلاح سرد به همراه داشتند به محض مشاهده پلیس پس از توهین و تهدید شهروندان و مأموران از محل متواری شدند، ادامه داد: با سرعت عمل مأموران و طی یک تعقیب و گریز پلیسی، همه متهمان که قصد فرار به داخل جنگل را داشتند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به اینکه پس از دستگیری سرنشینان پراید و بررسی های به عمل آمده مشخص شد متهمان سوابق متعدد کیفری در پرونده دارند، خاطرنشان کرد: پس از بازرسی، تعدادی سلاح سرد از جمله چاقو، قمه، تبر و تعدادی فشنگ از متهمان کشف و پرونده مرتبط جهت ارائه به دستگاه قضا نیز تکمیل شده است.

وی با تأکید بر اینکه امنیت جامعه خط قرمز پلیس بوده و به هیچ عنوان اجازه هنجارشکنی به اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت داده نخواهد شد، اضافه کرد: با هر فردی در هر جایگاهی که بخواهند به امنیت عمومی و آسایش شهروندان و گردشگران خدشه وارد کنند، به شدت برخورد می‌شود.

دادگر با بیان اینکه استان گلستان استانی ساحلی و گردشگرپذیر در شمال کشور و در جوار جنگل‌های هیرکانی و شاهراه اتصال استان‌های شمالی و شمال غرب به خراسان شمالی و رضوی بوده و به همین دلیل به عنوان یکی از مقاصد گردشگران داخلی و خارجی محسوب می شود، تصریح کرد: آنچه که برای مجموعه پلیس مدنظر بوده اعمال قانون و برقراری نظم و امنیت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۵ ۰۹:۱۸

درود بر ایسنا سپاس از شما و سپاس از نیروهای حافظ آرامش و راحتی مردم پلیس

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۵ ۱۲:۱۳

الان گرفتین فردا صبح نرفتین سر پست اونا آمدن بیرون دوباره لات بازی و ول گردی

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۵ ۱۴:۴۱

لطفا اشد مجازات رو برای ارازل و اوباش ها که حیثیت شهر و استان‌ مارو تخریب میکنن و تهدید عمومی محسوب میشوند اعمال شوید .این روزا باعث سلب آرامش مردم عزیزمان میشوند . سپاس