• سه‌شنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403011405865
  • خبرنگار : 50176

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان:

اقدام تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی نمونه نقض امنیت ملی است

اقدام تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی نمونه نقض امنیت ملی است

ایسنا/لرستان جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان اعلام کرد: اقدام ددمنشانه و تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در کشور سوریه، نمونه نقض امنیت ملی است.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان در بیانیه‌ای حمله تروریستی رژیم غاصب اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کرد. در این بیانیه آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

«وَمَا لَکُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَٰذِهِ الْقَرْیَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ نَصِیرًا»

در ۷ اکتبر جوانان فلسطینی با توجه به ظلم دیرینه رژیم صهیونیستی یک عملیات شکننده در خانه عنکبوت اجرا کردند که این رژیم را در یک باتلاق فرو برد و این رژیم با حملات بی‌شمار و نسل‌کشی مردم مظلوم فلسطین در حال دست و پا زدن در این باتلاق و نمایان کردن چهره منفور خود است.

با نگاهی اجمالی به تاریخ مشهود است که هر زمانی کشور عزیزمان از نظر قوای نظامی قوی‌تر شده، رشد و تعالی جنبه‌های دیگر اجتماعی را نیز تجربه کرده است.

در دهه‌های اخیر شاهد صحبت‌هایی از جنس اینکه «دنیای کنونی دنیای گفتمان است نه موشک!» از جانب برخی از سیاسیون و جریان‌های مختلف سیاسی در کشور بودیم.

اما حال همه جهان شاهد و ناظر هستند که لازمه پیشرفت و توسعه هر کشور در قدم اول حفظ امنیت ملی است که ناشی از حفظ قدرت نرم و قدرت سخت است.

اقدام ددمنشانه و تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در کشور سوریه نمونه نقض امنیت ملی است که در عرف دیپلماتیک جزو خاک ایران عزیزمان است که به شکلی وحشیانه مورد حمله موشکی این رژیم کودک‌کش و بی‌آبرو قرار گرفته است و اگر توان نظامی کشور ما متناسب با این حمله پاسخ کوبنده‌ای ندهد، در آینده شاهد تحرکات بیشتری علیه منافع کشورمان خواهیم بود.

لذا جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی خواهان برخورد قاطع از مسئولان نظامی و سیاسی کشور در جهت حفظ عزت ایران اسلامی و جلوگیری از پایمال شدن خون شهیدان عالی‌قدر است.

وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ

و به خواست خدا پیروزی با شما خواهد بود.

ان‌شاءالله

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha