• سه‌شنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403011405906
  • خبرنگار : 90047

ترافیک اعزام‌های برون مرزی ورزش کارگری در سال جدید

ترافیک اعزام‌های برون مرزی ورزش کارگری در سال جدید

رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری گفت: با توجه به حجم سنگین اعزام های برون مرزی ورزش کارگری درسال جدید، سعی داریم با حمایت وزارت کار و کمیته ملی المپیک بودجه لازم برای اعزام ورزشکاران کارگر به تورنمنت‌های مختلف را تامین کنیم.

جواد رمضی در گفت و گو با ایسنا، درباره برنامه‌های ورزش کارگری در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: در سال ۱۴۰۳، مسابقات جهانی شرکت‌ها اواخر خرداد در ایتالیا و سپس مسابقات جهانی فوتبال ۵ نفره در کرواسی را داریم که فوتبال هرمزگان نماینده ایران دراین مسابقات خواهد بود. همچنین مسابقات بین المللی شنا شهریور در بلژیک و مسابقات جهانی کشتی فرنگی، ساحلی، جودو و کاراته را شهریور در یونان خواهیم داشت.

وی از اعزام تیم وزنه برداری کارگری به مسابقات جهانی روسیه خبر داد و گفت: مسابقات جهانی وزنه برداری که در روسیه برگزار می‌شود، سهمیه ای است که از سوی فدراسیون وزنه برداری به ورزش کارگری داده شده که سعی داریم این دوره با ترکیب کامل حضور پیدا کنیم.

رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری همچنین از برگزاری ۶۵ مسابقه قهرمانی کشور در سال جدید خبر داد و افزود: در سال جدید ضمن برگزاری این تعداد مسابقات قهرمانی کشور سعی داریم تحولی در لیگ کارگری داشته باشیم و لیگ را با جدیت برگزار کنیم.

وی همچنین با اشاره به تغییر رویکرد در انجمن های ورزش کارگری گفت: برای این که فعالیت انجمن ها پررنگ تر دیده شود، امسال تغییر رویکرد در انجمن های ورزش کارگری خواهیم داشت.

رمضی از برگزاری نشست هم اندیشی با حضور وزیر ورزش و وزیر کار، مدیران کل کار، معاونین وزیر، نواب رئیس و روسای هیات های استانی در خردادماه خبر داد و اظهار کرد: در حاشیه برگزاری این نشست، مجمع سالیانه فدراسیون ورزش کارگری نیز در بندر انزلی برگزار خواهد شد.

وی درباره وضعیت بودجه فدراسیون نیز گفت: هیچ تغییری در وضعیت بودجه ورزش کارگری صورت نگرفته  و همچنان بودجه‌ای از وزارت ورزش به این فدراسیون تخصیص پیدا نمی‌کند. با توجه به این که سال آینده با حجم سنگین اعزام های برون مرزی روبرو هستیم تلاش بر این است که با حمایت وزارت کار و کمیته ملی المپیک اعتبار لازم برای اعزام ها را تامین کنیم.

رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری در پایان در پاسخ به این پرسش که چند درصد از برنامه‌های پیش بینی شده ورزش کارگری در سال گذشته محقق شده است، افزود: ۵۰ درصد از برنامه ها اجرا شده و در ابعاد کمی و کیفی تا حدودی استقبال از مسابقات ورزش کارگری ضعیف شده است که امیدوارم این کمبود را در سال جدید جبران کنیم.   

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha