• سه‌شنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۸
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1403011405929
  • خبرنگار : 71567

/طوفان رمضان/رئیس دانشگاه گرمسار:

نقاب از چهره صهیونیست‌ها برداشته شد/ روز قدس امسال شاهد بیداری بیشتر ملت‌ها خواهیم شد

نقاب از چهره صهیونیست‌ها برداشته شد/ روز قدس امسال شاهد بیداری بیشتر ملت‌ها خواهیم شد

رئیس دانشگاه گرمسار با تاکید بر اینکه نقاب از چهره صهیونیست‌ها برداشته شده است، گفت: امسال در حالی روز قدس را گرامی خواهیم داشت که نشانه‌های زوال این رژیم جعلی و نامشروع به واسطه مبارزه قهرمانان و رزمندگان جبهه مقاومت بیش از هر زمان خودنمایی می کند.

مجتبی حسینی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب با تاکید بر اینکه مبارزه با ظلم و ایستادگی در برابر استبداد علیه مردم مظلوم فلسطین، جزو باورهای دینی جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: این باور بنیادین نه تنها با تهدیدهای این رژیم غاصب تغییر نخواهد کرد؛ بلکه با هر جنایتی که انجام می دهند مسیر و اراده ما مردم ایران از جمله دانشگاهیان روزبه‌روز در این مسیر، محکم‌تر خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری باید در برابر رژیم جنابتکار و غاصب صهیونیستم همبستگی داشته باشیم، تصریح کرد: اگرچه پس از جنایات های اخیر این رژیم علیه مردم غزه نقاب از چهره صهیونسیم ها برداشته شد و امروز شاهد بیداری اسلامی ملت‌های آزاده با الهام از آموزه های انقلاب اسلامی ایران در جهان هستیم.

رئیس دانشگاه گرمسار با تاکید بر اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس امسال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: مردم ما حدود ۴۵ سال است که همواره پاسدار قداست قدس بوده‌اند اما با توجه به اتفاقات خونین در غزه و کشتار بی رحمانه مرد، زن و کودکان فلسطینی در غزه همچنین شهادت تعدادی از هم وطنان ما از سوی رژیم غاصب اسرائیل حضور در راهپیمایی روز قدس امسال از اهمیت بالایی برخوردار است و روز قدس دیگر فقط روز ندا سردادن آزادی قدس شریف نیست؛ بلکه به نماد آزادسازی همه مردمان مسلمان از سیطره استکبار تبدیل شده و حدود آن در گستره‌ یک جغرافیای خاص محدود نخواهد شد.

این عضو هیات علمی دانشگاه یادآور شد: امسال در حالی روز قدس را گرامی خواهیم داشت که نشانه های زوال این رژیم جعلی و نامشروع نه تنها به واسطه مبارزه قهرمانان و رزمندگان جبهه مقاومت بیش از هر زمان خودنمایی می کند بلکه جهانیان شاهد هستند که فروپاشی درونی این رژیم غاصب در برابر دیدگان جهانیان آشکارتر و واقعی‌تر شده است.

حسینی فر تاکید کرد: دانشگاهیان کشور با حضوری پرشور و برخاسته از بصیرت و شناخت دقیق اقتضائات، سهم خود از اعلام برائت جهانیان از رژیم جعلی صهیونیست را انجام داده و روز قدس امسال نیز بار دیگر همبستگی و بیداری اسلامی را در دفاع از مردم آزادیخواه و ستمدیده فلسطین به جهانیان نشان خواهد داد، بی‌تردید، حضور وحدت بخش و مداوم ملت مسلمان ایران اسلامی، همگام با سایر ملت های آزادیخواه جهان در این راهپیمایی، نقشی موثر و بی بدیل در تقویت وحدت و انسجام ملت های مسلمان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان آن خواهد داشت. 

رئیس دانشگاه گرمسار خاطرنشان کرد: بر کسی پوشیده نیست که حضور پر شمار و یک پارچه ملت نه تنها حامل پیام قاطع برای بدخواهان خارجی و توطئه گران جهانی است، می تواند بزرگترین پشتوانه رزمندگان مقاومت در میدان های جهاد باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha