• سه‌شنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: گزارش
  • کد خبر: 1403011405955
  • خبرنگار : 71966

ویدیو/ عقب‌نشینی آمریکا؛ نمی‌دانستیم هدف سفارت ایران است!

ویدیو/ عقب‌نشینی آمریکا؛ نمی‌دانستیم هدف سفارت ایران است!

شورای امنیت سازمان ملل امروز سه‌شنبه (۱۴ فروردین) به درخواست روسیه جلسه‌ای درباره حمله هوایی رژیم‌صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق تشکیل می‌دهد. مقامات آمریکایی که در ابتدا اعلام کرده بودند از این حمله آگاهند، در یک عقب‌نشینی آشکار تاکید کردند؛ «نمی‌دانستند قرار است چه مکانی مورد هدف قرار بگیرد!»

خبرنگار: مریم همتی / تدوینگر: مریم غلامی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۴ ۱۵:۲۱

این دو تا آب بخوان بخورن به هم میگن ،دقیقا چراغ سبز این کار رو آمریکا به اسراییل داده

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۴ ۱۷:۴۸

بدون شک. تمامی انچه امروزه در خاور میانه میگزرد بلطف کدخدای جنگ طلب و صحیونیست امریکایی بایدن / که او بهصحیونیست بودن خود اعتراف کرده است- میباشد- در طول 70 و خورده ای سال از شکل گرفتن این رژیم منفور- و در طی گذشت زمانی بسیاری از رعسای جمهور امریکا بالاترین ضربات جنایتی انسانی ،سیاسی ، تبعیض نژادی ، زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی و.......... در زمان ریاست جمهوری بایدن خبیث دو چهره صورت گرفته است. از گسترش ناتو به اکراین و اغاز جنگ اوکراین برای تضعیف روسیه تا تقویت نیروهای امریکای برای دزدی نفت سوریه در زمین و دزدی دریایی نفتکش ایرانی در ابهای بین المللی و تمامی و توام در خط یک قطبی خواندن دنیا و بی اعتقادی به قوانین بینالمللی نوشته شده بدست خود و قمه کشان همتایش بوده است. اکنون عزراعیل این رژیم جنایتکار که با کشتار تا امروز بیش از 33000 ملت فلسطین/بگزریم از هزاران کشته شده زیر اوار هنوز اشتهای خونخواری اش عرضا نشده با گرفتن چراغ سبز امریکا بخود جرات میدهد به سفارت/کنسولگری ایران حمله و سرداران این مملکت را بقتل برساند. ان اشخاصی که فکر میکنند با رژیم بایدن میتوانند به توافقی برسند در اشتباهند. نتانیاهو بدون چراق سبز امریکا نمیتوانست به این عمل دست بزند. بایدن جانور سیاسی دو رویی است که هرگز و هرگز همانطور که تا کنون نشان داده طرفی قابل اطمینان نبوده و در غمل خصومت خود را سالیانست به ملت و حکوت ایران نشان میدهد. جواب ایران باید قاطعانه باشد در غیر ان این جانوران ایرانیان بیشتری را خواهند کشت. اکنون زمانیست که ایران از نظر من برای بقای خود باید گام فزاپیشی را گرفته تا دست این دشمنان ملت ایران را برای همیشه قطع کرده

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۵ ۰۷:۵۳

بدون شک حمله به کنسولگری ایران توسط آمریکا طراحی و اجرا شد مقامات قاتل و جنایتکار آمریکا در پشت تمام ترورها و کشتارها هستند

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۵ ۱۴:۴۸

مرگ آمریکا و اسرائیل صلح منطقه است ... صهیونیست بنیاد حکومت آمریکاست ... و اسرائیل آمریکایی کوچک در خاورمیانه

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۵ ۱۴:۵۴

اگر آمریکا نمی‌دانسته به کنسولگری ایران می‌خواهد حمله شود با محکوم کردن این عمل کمترین کاریست که می‌توانست انجام دهد،ودر شورای امنیت به مانند انگلیس و فرانسه لالمونی نمی‌گرفت.

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۵ ۱۶:۵۱

انشاالله روزی برسد که ماهم بتوانیم واشنگتن را بزنیم و بعد بگوییم ( باور کنید نمی دانستیم واشنگتن است ) ... شما فقط موشک را می فهمید و بس .