• سه‌شنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1403011406091
  • خبرنگار : 71567

رییس دانشگاه شاهد:

باید به وجود شیطانی اسرائیل پایان دهیم/ جمله معروف «در زمان و مکان مناسب» راضی کننده نیست

باید به وجود شیطانی اسرائیل پایان دهیم/ جمله معروف «در زمان و مکان مناسب» راضی کننده نیست

رییس دانشگاه شاهد با تاکید بر اینکه رژیم غاصب اسرائیل باید نابود شود و باید بر وجود شیطانی آن پایان دهیم، گفت: جملات رژیم غاصب اسرائیل علیه کشور ما تا کنون با پاسخ شایسته مواجه نشد و جمله معروف «در زمان و مکان مناسب» دیگر برای ملت ایران راضی کننده نیست.

احمد چلداوی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب ضمن محکوم کردن جنایات شب گذشته رژیم غاصب اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در سوریه اظهار کرد: دشمنی این رژیم جعلی برای مردم ما روشن هست و در طول تاریخ نیز این دشمنی برای ما واضح شده و مبارزه با این رژیم اشغالگر را اسلام و قرآن بر عهده ما گذاشته است، این رژیم باید حتما نابود شود. رهبر انقلاب نیز بارها بر این امر تاکید فرمودند. بنابراین این رژیم در امتداد همان اهداف قبلی خود که دنبال بسط و گستره شیطانی خود در منطقه است، حملاتی را انجام می دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: مسئله ای که در خصوص حملات و اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه کشور ما وجود دارد، این است که این حملات متاسفانه تا کنون با پاسخ شایسته و درخور ایران مواجه نشد، واقعا علت آن را نمی دانم چیست. اما بالاخره ملت این بی پاسخی را در جنایت هایی نظیر شهادت حاج قاسم سلیمانی، سید رضی و غیره مشاهده کردند که اتفاق خاصی نیفتاد و جمله معروف در زمان و مکان مناسب دیگر جمله ای راضی کننده برای ملت ایران نیست.

رییس دانشگاه شاهد تاکید کرد: آنچه را که مردم از مسئولان کشور می خواهند، این است که اجازه ندهند این رژیم مستبد در مراحل بعدی به خود کشور ما حمله کند و باید این جنایت ها در این مرحله ای که اتفاق افتاده است، متوقف شود. این امر نیز راه حلی جز پاسخ مناسب در حدی که خود این رژیم انجام داده است وجود ندارد. مثلا حمله به یکی از سفارت خانه ها در کشورهای اطراف اعم از آذربایجان، اردن و غیره می تواند از جمله این پاسخ ها باشد.

چلداوی خاطرنشان کرد: ما ملت ایران نیز باید مطالبات خود برای مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل را از مسئولان کشور بالا ببریم و بهترین فرصت نیز روز قدس است که همه مردم به خیابان بیایم و از نظام مقدس مطالبه کنیم کار اسرائیل را یکسره کند و اجازه ندهیم به جنایت های خود در منطقه و کشتار مردم مظلوم غزه ادامه دهد.

وی یادآور شد: رژیم صهیونیستی در گذشته نیز ادعا کرد ایران مسئول همه اتفاقاتی است که با آن درگیر شده به تعبیر خود سر مار در ایران قرار دارد. بارها نیز تاکید کرد که به این کشور حمله می کنیم، این نوع اقدامات نشان دهنده این موضوع است که نتوانسته  در داخل کشور خود با مردم مظلوم بی دفاع غزه مبارزه کند و به نتیجه مطلوب خود برسد و مرتب در اهداف خود شکست می خورد.

به گفته این هیات علمی دانشگاه علم و صنعت، بنابراین این رژیم قصد دارد سطح درگیری های خود را به سطح بالاتری ببرد و اعلام کند ما با ایران درگیر هستیم نه با نیروهای نیابتی، اگر چه این اهداف خود را نیز اجرایی کرده است اگر ما این اعتقاد را داشته باشیم که نباید با این رژیم درگیر بشیم بدون شک در مرحله بعدی به تهران یا یکی از شهرهای ایران شلیک خواهد کرد.

رییس دانشگاه شاهد گفت: به تعبیر حضرت امام(ره) اسرائیل یک غده سرطانی است و به تعبیر رهبری نیز موجودیت این رژیم در ظلم، فساد، تبعیض و سیطره است. بنابراین نمی تواند همزمان با ما وجود داشته باشد. ما نیز نباید وجود این کشور را تحمل کنیم. به همین جهت باید بر وجود شیطانی آن پایان دهیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه درگیری های رژیم غاصب با کشور ما ادامه دارد و مرتب این رژیم سطح درگیری با ایران را افزایش می دهد؛ به طوری که همه ما می دانیم عملیات کرمان نیز کار این رژیم بود و به اسم داعش عنوان کردند و مرتب به ما ضربه زدند، اگر چه ضربه های بزرگی نیز از نیروهای نیابتی ما خوردند؛ اما این نوع حمله به خاک کشور ما بی نظیر بوده است، باید جواب بی نظیر توسط خود ما داده شود تا امنیت کشور ما را زیر سئوال نبرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۵ ۱۳:۰۴

جنگ تمام عیاربا اسراییل یعنی جنگ با امریکا وناتو پس صبرمیکنیم.به موقع تاوانش رو پس بده

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۵ ۱۴:۰۵

لعنت بر اسراییل لهنت بر نتانیاهو باید انتقام بگیریم