• سه‌شنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403011406142
  • خبرنگار : 50692

۹۰ هزار نفر در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان پذیرش شدند/ میزبانی ۳۴۷ مدرسه در هرمزگان

۹۰ هزار نفر در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان پذیرش شدند/ میزبانی ۳۴۷ مدرسه در هرمزگان
عکس تزئینی است

ایسنا/هرمزگان رئیس ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان هرمزگان گفت: نوروز امسال ۹۰ هزار مسافر در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در هرمزگان پذیرش شدند.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، محمد قویدل امروز ( ۱۴ فروردین) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای اسکان نوروزی آموزش و پرورش هرمزگان که ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ آغاز و تا دوازدهم فروردین ۱۴۰۳ ادامه یافت، ۹۰ هزار نفر در قالب ۱۵ هزار و ۷۷۰ خانواده در مدارس و مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان اسکان یافتند.

وی افزود: امسال ۳۴۷ مدرسه در سراسر هرمزگان و ۱۲۸ مدرسه در بندرعباس میزبان مسافران نوروزی بود.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشت، اظهار کرد: حدود ۲ هزار و ۷۰۰ کلاس در استان و یک هزار و ۲۱۷ کلاس درس در شهر بندرعباس پذیرای مسافران نوروزی هرمزگان بود و بیشترین پذیرش و اسکان در مدارس مربوط به شهرهای بندرعباس، قشم و کیش بود.

قویدل ادامه داد: در سطح هرمزگان ۱۸ پایگاه اسکان نوروزی آموزش و پرورش فعال بود که سه پایگاه آن در شهر بندرعباس و ۱۵ پایگاه در سراسر استان مسافران را پذیرش کردند.

رئیس ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان هرمزگان یادآور شد: بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان استان به عنوان عوامل اجرایی در پایگاه‌های پذیرش نوروزی مشغول فعالیت بودند و ۵۵ بازرس استانی و شهرستانی نیز بر روند عملکرد این مراکز نظارت داشتند.

وی با بیان اینکه اسکان مسافران در مدارس تا ۱۲ فروردین ماه ادامه داشت، بیان کرد: کلاس‌های درس به فرش، پتو، یخچال و تلویزیون تجهیز شده و بیشتر مدارس نیز از حمام و آشپزخانه برخوردار بودند.

قویدل ادامه داد: برخود لازم می‌دانم بر همت استوار همه دست اندرکاران ستاد اسکان نوروزی استان خونگرم و میهمان نواز هرمزگان آفرین گفته و از تلاش‌های اثرگذار این قشر برای ایجاد زمینه سفری آسوده و شادی آفرین برای تک تک مسافران، به ویژه همکاران ارجمند فرهنگی، قدردانی کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha