• سه‌شنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403011406154
  • خبرنگار : 50038

طرح امنیتی پاکسازی پارک‌ها و بوستان‌های ملایر اجرا شد

طرح امنیتی پاکسازی پارک‌ها و بوستان‌های ملایر اجرا شد

ایسنا/همدان جانشین فرمانده انتظامی ملایر از توقیف پنج دستگاه خودرو و موتورسیکلت مزاحم و جمع‌آوری تعدادی قلیان در اجرای طرح پاکسازی پارک‌ها و بوستان‌ها در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ غلامحسین نوروزی در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در بوستان‌ها و پارک‌ها و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و افراد مزاحم این طرح با تلاش مأموران در سطح بوستان‌ها با بهره‌گیری از توان کلیه یگان‌های انتظامی شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح تعداد چهار دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو به علت ایجاد حرکات مخاطره‌آمیز از سوی راکبان، رانندگی مخاطره‌آمیز، عدم استفاده از کلاه ایمنی، تولید صدای نامتعارف و ایجاد آلودگی صوتی، نداشتن مدارک شناسایی، اعمال تغییر نامتعارف در وضعیت ظاهری و ایمنی خودروها، نصب غیرقانونی شیشه‌های دودی و دیگر مزاحمت‌های صورت گرفته توسط رانندگان توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در این مأموریت تعداد پنج عدد قلیان نیز در بوستان‌ها جمع‌آوری و تذکرات لازم به افراد و صنوف متخلف داده شد، تصریح کرد: طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و به صورت مستمر اجرا می‌شود.

نوروزی در ادامه از دستگیری چهار نفر سارق، پنج نفر معتاد و توزیع‌کننده موادمخدر و توقیف ۱۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در اجرای طرح امنیت محله‌محور توسط مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد و گفت: طرح امنیت محله محور در راستای پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز و برخورد با مجرمان توسط ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان در تعدادی از محلات حوزه استحفاظی این کلانتری اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران یک نفر سارق سیم برق، یک نفر سارق مغازه، یک نفر سارق منزل و یک نفر سارق داخل خودرو را دستگیر کردند، همچنین مأموران در این طرح تعداد پنج نفر معتاد و توزیع‌کننده موادمخدر را به همراه مقادیری موادمخدر دستگیر کردند و ۱۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز در راستای پاکسازی پارک‌ها و بوستان‌ها توقیف و به پارکینگ منتقل و کلیه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha