• سه‌شنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403011406170
  • خبرنگار : 50038

/طوفان رمضان/

بسیج رسانه شهرستان ملایر: بی‌تردید جنایات رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهند ماند

بسیج رسانه شهرستان ملایر: بی‌تردید جنایات رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهند ماند

ایسنا/همدان بسیج رسانه شهرستان ملایر در پی حمله جنایت کارانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران و شهادت چند تن از مستشاران نظامی کشورمان بیانیه صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است: «حمله جنایتکارانه دیروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه که منجر به شهادت تعدادی دیگر از سرداران جان برکف سپاه شد، بار دیگر چهره خشن و جنایتکار این رژیم خونخوار را به نمایش گذاشت، قطعاً این اقدام رژیم صهیونیستی یک جنایت و نقض آشکار قوانین بین‌المللی است، بدون تردید این تهاجم‌های وحشیانه، بدون حمایت رژیم ایالات متحده آمریکا امکان‌پذیر نبوده است.

بی‌تردید این جنایات بی‌پاسخ نخواهند ماند و رژیم صهیونیستی در مقابل این حملات سفاکانه پاسخ‌های غیرقابل تصوری دریافت کرده و فروپاشی این غده سرطانی به زودی رقم می‌خورد.

امروز جهان شاهد است رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی در باتلاق جنگ غزه به بن‌بستی راهبردی رسیده است و با هر حرکت ضد انسانی، بیشتر در این باتلاق فرو می‌رود، امروز شاهدیم نفرت افکار عمومی جهان(حتی کشورهای غربی و یهودی نشین) به طور روزافزونی نسبت به رژیم دیو سیرت صهیونیستی، گسترده‌تر شده است.

در پی این حادثه تلخ، ملت شریف ایران بی‌صبرانه منتظر فرمان مقام معظم رهبری به عنوان فرماندهی کل قوا، واکنش قدرتمندانه وزارت خارجه و نیروهای مسلح هستند.

بسیج رسانه شهرستان ملایر، ضمن محکوم کردن این حرکت رژیم صهیونیستی، شهادت مجاهدان راه اسلام را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم شریف ایران، خانواده های معزز ایشان و تمامی همرزمان و مدافعان حرم اهل بیت(ع) تبریک و تسلیت عرض می‌کند، رجای واثق داریم خون این شهیدان، شجره مقاومت را پایدارتر و زوال این رژیم را تسریع خواهد کرد.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha