• سه‌شنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403011406206
  • خبرنگار : 50039

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان عنوان کرد؛

جابجایی ۱۱۵ هزار نفر با ناوگان مسافربری گلستان/ ثبت ۱۱.۵ میلیون تردد در استان

جابجایی ۱۱۵ هزار نفر با ناوگان مسافربری گلستان/ ثبت ۱۱.۵ میلیون تردد در استان

ایسنا/گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از ثبت ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد در جاده‌های استان خبر داد و افزود: در مدت مذکور بیش از ۱۱۵ هزار نفر با ناوگان مسافربری عمومی فعال در گلستان جابجا شدند.

عادل مصدقی ظهر امروز سه‌شنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح نوروزی در ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا پایان روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ بالغ بر ۱۱ میلیون و ۵۴۳ هزار و ۳۲۵ تردد ورودی و خروجی در سامانه‌های ترددشمار استان ثبت شد.

وی با بیان اینکه بیشترین تردد ثبت شده در محور علی آبادکتول - گرگان با ۷۶۹ هزار و ۱۰۹ تردد بوده است، ادامه داد: ترددهای ورودی استان گلستان ۷۱۶ هزار و ۶۴۱ و خروجی‌ها ۷۰۴ هزار و ۵۹۴ تردد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با تأکید بر اینکه ۳۳ درصد از ترددها غیر بومی بودند، خاطرنشان کرد: در مدت مذکور ۱۱۵ هزار و ۱۱۳ مسافر توسط ناوگان مسافربری عمومی جاده‌ای گلستان در داخل و به خارج از این استان جابجا شدند.

وی اضافه کرد: از مجموع مسافران جابجا شده نوروزی، حدود ۳۰ هزار مسافر به وسیله اتوبوس، حدود ۶۰ هزار مسافر به وسیله مینی بوس و ۲۶ هزار و ۳۳۱ مسافر توسط سواری‌ها به نقاط مختلف استان و کشور سفر کردند.

مصدقی با اشاره به اینکه آمارها نشان می‌دهد حدود ۴۴ هزار مسافر از استان خارج و بیش از ۴۵ هزار مسافر وارد استان گلستان شدند، به همه رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و رانندگان خودروهای شخصی توصیه کرد: نهایت دقت خود را در سرعت مجاز و پرهیز از عجله و شتاب به کار گیرند.

وی با بیان اینکه با همکاری و هماهنگی‌های صورت گرفته بین انجمن‌های صنفی کارفرمایی، شرکت‌های مسافربری و انجمن صنفی کارگری رانندگان حمل و نقل جاده‌ای، برنامه‌ریزی منسجمی برای ایام نوروز ۱۴۰۳ جهت تأمین رفاه مسافران نوروزی انجام شد، افزود: ۱۵۰ دستگاه اتوبوس، ۶۰۰ دستگاه مینی بوس و ۸۰۰ دستگاه سواری با رانندگی ۲۷۰۰ راننده در قالب ۷۶ شرکت مسافربری در این ایام به مسافران درون و برون استانی خدمات ارائه کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha