• سه‌شنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403011406358
  • خبرنگار : 50536

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی: 

پیشرفت هر سازمانی در گرو مشارکت همه ‌کارکنان است 

پیشرفت هر سازمانی در گرو مشارکت همه ‌کارکنان است 

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با بیان اینکه برای پیشرفت هر سازمانی، تمامی همکاران باید پای کار باشند، گفت: باید با همدلی، مشارکت و تلاش، مجموعه جهاددانشگاهی را به اهداف خود برسانیم.

علی اصغر فاتحی‌فر، سه‌شنبه، ۱۴فروردین ماه،  در دیدار نوروزی همکاران سازمان جهاددانشگاهی استان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب امسال را با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نام نهاده‌اند و ما نیز به سهم خود در مجموعه جهاددانشگاهی استان باید در راستای تحقق این امر سهیم باشیم و تمامی همکاران باید در پیشرفت و موفقیت سازمان مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که همکاران در آرامش بوده و حال خوشی داشته باشند، گفت: هر چند مادیات می‌تواند تا حدودی حال انسان را خوب کند ولی عامل اصلی حال خوش فقط پول نیست و برای داشتن حال خوب باید به سهم خود در محیط کار با اخلاق مداری، همدلی و آرامش و دوری از احساسات ناخوشایندی چون کینه‌توزی و حسد ورزی شرایط زندگی را بهتر کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد؛ در سال جدید حال تمامی همکاران خوش باشد و با همدلی و همکاری بیشتر از گذشته در مسیر تعیین شده برای جهاددانشگاهی استان موفق باشیم و همگی به سمت منافع جمعی و منافع سازمانی حرکت کنیم، همانطور که در سال گذشته با همت و تلاش همکاران به اهداف و برنامه‌های پیش بینی شده دست یافتیم.

فاتحی‌فر با اشاره به برخی از برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای سال جدید گفت: علاوه از حوزه‌های درمان و آموزش که منابع اصلی درآمدی برای این سازمان هستند، تلاش داریم در حوزه فناوری نیز درآمدهای خود را افزایش دهیم.

وی با تاکید بر اهمیت نقد منصفانه گفت: ما از تبادل نظرات، نقد منصفانه و ارائه راهکارها و پیشنهادها برای بهبود وضعیت سازمان استقبال می‌کنیم.

وی از همکاران خود خواست در این شب‌های عزیز ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، شهدا را فراموش نکنند چرا که امنیت و آسایشی که اکنون داریم با خون همین شهدا به دست آمده است.

پیشرفت هر سازمانی در گرو مشارکت همه ‌کارکنان است 

پیشرفت هر سازمانی در گرو مشارکت همه ‌کارکنان است 

پیشرفت هر سازمانی در گرو مشارکت همه ‌کارکنان است 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha