• سه‌شنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۳:۴۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403011406494
  • خبرنگار : 71592

رئیس رژیم صهیونیستی بابت حمله به کارمندان «آشپزخانه مرکزی جهانی» عذرخواهی کرد

رئیس رژیم صهیونیستی بابت حمله به کارمندان «آشپزخانه مرکزی جهانی» عذرخواهی کرد

در پی حمله رژیم صهیونیستی به کارمندان آشپزخانه مرکزی جهانی در نوار غزه، رئیس این رژیم عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی در گفت وگوی تلفنی با بنیانگذار سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی بابت کشتار کارکنان تن در جریان حمله دیشب ارتش این رژیم در نوار غزه عذر خواست.
منابع رسانه‌ای امروز از کشته شدن هفت تن از کارکنان سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی در نوار غزه در حمله رژیم صهیونیستی خبر دادند.

سازمان امدادرسانی آشپرخانه مرکزی جهانی که دفتر آن در آمریکا قرار دارد، پیشتر اعلام کرده بود پس از کشته شدن هفت تن از کارمندانش در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مرکز نوار غزه، فعالیت‌هایش در منطقه به حالت تعلیق درآمدند.

در همین زمینه، مقام نظامی رژیم صهیونیستی تاکید کرد تحقیقات اولیه ارتش نشان می‌دهد که نیروهای اشغالگر مسوول حمله به کارکنان این سازمان امدادگر در غزه هستند.

روزنامه «هاآرتص» هم به نقل از منابع دفاعی آگاه نوشت خودروهای آشپزخانه مرکزی دارای علامت واضح بودند که نشان می‌داد متعلق به این سازمان هستند.

این روزنامه صهیونیستی نوشت ارتش رژیم متوجه شده است که حمله به کاروان امدادی خطرناک است و پیامدهایی برای جنگ در غزه خواهد داشت.

هاآرتص نوشت ارتش رژیم اسراییل سه موشک را به صورت متوالی به سمت کاروان آشپزخانه مرکزی در غزه شلیک کرد.

همچنین تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابعی خارجی گزارش کرد حمله به کارکنان بیانگر آن است که رژیم صهیونیستی هیچ استراتژی درباره غزه ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۵ ۰۳:۲۷

معلوم میشودکه صهیونیستهای جنایتکاروکودک کش ،جز جان خودشان،جانِ هیچ بشری اعم ازمسلمان یاغیرمسلمان ،برایشان هیچ ارزش ندارد،درواقع آنان تنها دشمن مسلمانان نیستندبلکه دشمن بشریّت وانسانیّت هستند.