• سه‌شنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۳:۵۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403011406497
  • خبرنگار : 50176

منتخب مردم الیگودرز در مجلس دوازدهم:

رژیم صهیونیستی از درون و بیرون در حال فروپاشی است

رژیم صهیونیستی از درون و بیرون در حال فروپاشی است

ایسنا/لرستان منتخب مردم الیگودرز در مجلس دوازدهم گفت: حمله به کنسولگری ایران در دمشق نشان داد رژیم اسرائیل هیچ مرز حقوقی بین‌المللی را به رسمیت نمی‌شناسد.

حمیدرضا گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن محکومیت حمله تروریستی و متجاوزانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، بیان کرد: رژیم پلید اسرائیل در باتلاق غزه در حال غرق شدن است و آن‌ها بویی از انسانیت و شرافت نبرده‌اند.

وی اظهار کرد: وقتی آن‌ها در خاک یک کشور کنسولگری کشوری دیگر را مورد حمله قرار می‌دهند، نقض آشکار قوانین بین‌المللی را رقم زده‌اند.

گودرزی ادامه داد: این اقدام تجاوزکارانه و مذبوحانه رژیم صهیونیستی در ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت امیر مؤمنان حضرت علی(ع) بار دیگر خشم و انزجار مسلمین و آزادگان جهان از درنده‌خویی این رژیم جعلی را به نمایش گذاشت.

وی اضافه کرد: تعرض به سفارت و کنسولگری یک کشور آن هم در شرایطی که از لحاظ قواعد بین‌المللی این محدوده در حکم خاک آن کشور محسوب می‌شود با تعرض مرزهای سرزمینی یک کشور تفاوتی نمی‌کند.

منتخب مردم شهرستان الیگودرز در مجلس دوازدهم با بیان اینکه به این اقدام تروریستی پاسخ داده خواهد شد، تصریح کرد: قطعاً جمهوری اسلامی ایران در برابر حمله و تجاوز به کنسولگری ایران در دمشق پاسخی دقیق و روشنی به رژیم جعلی اسرائیل خواهد داد.

گودرزی افزود: حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق نشان داد آن‌ها هیچ مرز حقوقی بین‌المللی را به رسمیت نمی‌شناسند و این حمله دفاع مشروع را برای جمهوری اسلامی ایران بر اساس حقوق بین‌الملل محفوظ می‌دارد.

وی گفت: این رژیم منحوس و کودک‌کش علی‌رغم حمایت‌های آشکار آمریکای جنایتکار، دست و پا می‌زند تا بتواند راه نجاتی برای خروج از رسوایی‌ها و شکست‌هایش کسب کند.

او تاکید کرد: مردم جهان به خوبی فهمیده‌اند رژیم غاصب اسرائیل برهم زننده نظم عمومی، امنیت و صلح در جهان است و این رژیم از درون و بیرون در حال فروپاشی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha