• چهارشنبه / ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1403011506592
  • خبرنگار : 71974

/طوفان رمضان/ مسوُول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه:

راهپیمایی روز قدس صدای مردم فلسطین است

راهپیمایی روز قدس صدای مردم فلسطین است

مسوُول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه با بیان اینکه این راهپیمایی روز قدس صدای مردم فلسطین است، گفت: شکل‌گیری زنجیره حمایت از مظلومیت مردم فلسطین باید در نهایت منجر به افزایش مطالبات مردم در سراسر جهان از سران کشورهای عربی شود

محمدحسین فاضل، مسوُول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه باتوجه‌به حجم بالای جنایات و قتل‌عام صورت‌گرفته از سوی رژیم صهیونیستی، حضور مردم در راهپیمایی روز قدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: پس از طوفان‌الاقصی بار دیگر توجه مردم جهان به مسئله فلسطین جلب شد، حجم جنایات به حدی بالابود که شاهد شکل‌گیری راهپیمایی‌های متعدد و پرشور در نقاط مختلف در حمایت از مردم فلسطین بودیم.

وی افزود: در مناسبات نظام بین‌المللی، ایران در جایگاه یک کشور مستقل و حامی مظلومان قرار دارد؛ لذا حضور و مخابره تصویری از حضور پرشور مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. هر چقدر تصویر اعلام انزجار مردم از جنایات رژیم صهیونیستی پرقدرت‌تر باشد در بعد سیاسی و جلوگیری از ادامه جنایت رژیم مؤثرتر خواهد بود.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه با بیان اینکه این راهپیمایی روز قدس صدای مردم فلسطین است، عنوان کرد: شکل‌گیری زنجیره حمایت از مظلومیت مردم فلسطین باید در نهایت منجر به افزایش مطالبات مردم در سراسر جهان از سران کشورهای عربی شود مقام معظم رهبری نیز در بیانات خود نسبت ضربه‌زدن به شریان اقتصادی این رژیم خونخوار توسط سران اعراب تأکید کردند.

به گفته وی؛ متأسفانه برخی از کشورهای منطقه مانند ترکیه در ظاهر واکنش‌های تندی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی نشان می‌دهند؛ اما در عمل با ادامه مراودات اقتصادی نقش مهمی در تقویت این رژیم خونخوار می‌کنند.

فاضل با بیان اینکه بسیاری از کشورهای عربی به دلیل ترس از واکنش آمریکا نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کردند، گفت: اگر بیداری جمعی در خصوص مقابله با این رژیم غاصب صورت گیرد، این رژیم برای ادامه جنایات خود تحت‌فشار قرار خواهد گرفت، تمام مردم باید از سران عربی بخواهند که در مقابله با جنایات این رژیم سکوت نکنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha