• چهارشنبه / ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۲
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403011506742
  • خبرنگار : 50060

فاطمه محمدبیگی:

مردم در روز قدس پاسخی کوبنده به صهیونیست‌ها خواهند داد

مردم در روز قدس پاسخی کوبنده به صهیونیست‌ها خواهند داد

ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس بخشی از پاسخ ملت ایران به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی است و حضور مردم نشان‌دهنده انزجار از اسرائیل و جنایت‌های این رژیم است و بدون شک امسال روز قدس متفاوت و بسیار باشکوه‌تر را در کشور و جهان اسلام شاهد خواهیم بود.

فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق اظهار کرد: کارنامه اسرائیل در جنگ غزه، لبنان و بسیاری موارد دیگر نشان می‌دهد این رژیم هیچ‌گاه تابع قوانین بین‌المللی نبوده و همواره قوانین بین‌المللی را زیر سؤال برده است.

وی در ادامه بیان کرد: سفارتخانه بخشی از قلمرو هر کشوری است و قطعاً ما حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم می‌کنیم و یقین داریم دلاورمردان ما پاسخ این جنایت تروریستی را به بهترین شکل خواهند داد و رژیم صهیونیستی از این پس روی آرامش را نخواهد دید و ما نیز سعی می‌کنیم در مجلس از هر امکان و اختیاری که داریم برای پیگیری حقوقی این جنایت استفاده کنیم.

عضو گروه دوستی پارلمانی ایران، سوریه، لبنان و فلسطین خاطرنشان کرد: با توجه به قطعنامه‌های سازمان ملل که علیه صهیونیست‌ها صادر شده، آن‌ها سعی می‌کنند از هر حربه‌ای برای تهدید جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند اما بدانند به آخر خط رسیده‌اند و ان شاءالله ملت‌های آزاده جهان اجازه نخواهند داد رژیم کودک‌کش اسرائیل به حیات خود ادامه دهد.

وی با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: امام خمینی(ره) روز قدس را روز وحدت مسلمانان جهان برای آزادی قدس تعیین کردند در واقع کاری که امام انجام دادند، این بود که ملت‌های مسلمان را به امت واحده تبدیل کنند و امروز با جریان آزادی‌خواهی که در جهان به راه افتاده دیری نمی‌پاید که به یاری خدا قدس آزاد خواهد شد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در پایان خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس بخشی از پاسخ ملت ایران به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی است و حضور مردم نشان‌دهنده انزجار از اسرائیل و جنایت‌های این رژیم است و بدون شک امسال روز قدس متفاوت و بسیار باشکوه‌تر را در کشور و جهان اسلام شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha