• چهارشنبه / ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403011506781
  • خبرنگار : 50042

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس:

مجازات سختی در انتظار حامیان و بانیان حمله به کنسولگری ایران است

مجازات سختی در انتظار حامیان و بانیان حمله به کنسولگری ایران است

ایسنا/گیلان نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس گفت: به یقین مجازات سختی در انتظار حامیان و بانیان جنایت حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق است.

محمدرضا احمدی سنگر، نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس درپی شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از افسران همراه در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی طی حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق پیامی منتشر کرد؛ متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ(آل عمران ۱۶۹)

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، شهادت مولای متقیان امام علی(ع) به ملت شریف، ولایت مدار و قهرمان ایران تسلیت عرض می‌نمایم.

شکست‌های جبران ناپذیر رژیم جعلی صهیونیستی در برابر مقاومت فلسطین و ایستادگی مردم مظلوم غزه در مقابل اراده آهنین رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی و اکنون رژیم جنایکار اسرائیل موجب شد آنان طی حمله موشکی با هدف قرار دادن ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، دو تن از سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی  از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و چند تن از افسران همراه‌شان به فیض رفیع شهادت نائل شوند.

ضمن محکومیت شدید جنایت رژیم غاصب صهیونیستی به یقین مجازات سختی در انتظار حامیان و بانیان این جنایت است.

اینجانب شهادت این شهیدان گرانقدر را محضر حضرت بقیه الله العظم (عج)، مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت، خانواده‌های معظم این مجاهدان قهرمان، همرزمان آنان و آحاد ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال هم‌نشینی این شهدای گرامی با مولی الموحدین حضرت علی(ع) در رضوان الهی را مسئلت دارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha