• چهارشنبه / ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403011506850
  • خبرنگار : 50348

استارت دوباره سپاهان با یک یار جدید/مهمانی گیتی‌پسند در گچساران

استارت دوباره سپاهان با یک یار جدید/مهمانی گیتی‌پسند در گچساران

ایسنا/اصفهان نمایندگان هندبال اصفهان پس از تعطیلات نوروزی خود را برای هفته پانزدهم لیگ‌برتر کشور آماده کرده‌اند.

هفته پانزدهم از سی‌وششمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال مردان ایران که با بهار ۱۴۰۳ و ماه‌مبارک رمضان همزمان شده‌، امروز (چهارشنبه-پانزدهم فروردین‌ماه) با رویارویی گیتی‌پسند و سپاهان، دو نماینده اصفهان با نفت‌وگاز گچساران و نیروی زمینی شهید شاملی خارج از خانه برگزار خواهد شد بود.

این دیدارها همچون سایر بازی‌های هفته ‌پانزدهم به‌علت مصاف شدن با ماه رمضان ساعت ۱۹:۰۰ و پس از اذان مغرب برگزار خواهد شد.

 شاگردان کیوان صادقی در گیتی به‌دنبال کسب یازدهمین پیروزی فصل‌شان هستند تا نفت‌وگاز گچساران را همچون فرازبام خائیز دهدشت رفت‌وبرگشت شکست داده باشند.

گیتی‌ها که تمرینات خود برای سال جدید را از روز _یک‌شنبه ششم فروردین‌ماه_ آغاز کردند، به‌دنبال اولین پیروزی‌ در سال ۱۴۰۳ هستند تا با ۱۱ برد ۲۴ امتیازی شده و کماکان خطر جدی برای تیم‌های اول و دوم باشند.

از سوی دیگر طلایی‌پوشانِ مدافع قهرمانی فصل قبل با یک یار جدید خود را برای مصاف با شهید شاملی کازرون آماده کردند.

 محمد کیانی، گوش راست با تجربه هندبال کشور و بازیکن پیشین طلایی‌ها با عقد قراردادی به سپاهان بازگشت.

کیانی که هندبال خود را از آکادمی سپاهان شروع کرده و در تمام رده‌های سنی برای طلایی‌پوشان به میدان رفته است، پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت فصل گذشته، طی کردن مراحل درمانی و رسیدن به مرز آمادگی به جمع سپاهانی‌ها بازگشت.

گوش راست زردپوشان که با این تیم سابقه قهرمانی، نایب‌قهرمانی و ایستادن در جایگاه سوم لیگ برتر هندبال را در کارنامه دارد؛ در طول دوران ورزشی خود تنها ۲ فصل دور از سپاهان و در تیم‌های ذوب‌آهن و زغال‌سنگ طبس به فعالیت پرداخته است.

او همچنین پیراهن تیم ملی هندبال را نیز در تمام رده‌های سنی بر تن کرده و همراه با تیم ملی بزرگسالان در بازی‌های آسیایی و جام‌جهانی به میدان رفته است.

حال سپاهانی‌ها نخستین دیدار ۱۴۰۳ را در دیار حافظ و سعدی از ساعت ۱۹ روز چهارشنبه(۱۵ فروردین) برابر نیروی زمینی شهید شاملی کازرون برگزار خواهند کرد.

سپاهان با ۲۱ امتیاز در رده چهارم جدول ایستاده است و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با ۲۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha