• چهارشنبه / ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403011506874
  • خبرنگار : 50024

فرمانده سپاه البرز:

رژیم صهیونیستی پاسخ دریافت خواهد کرد

رژیم صهیونیستی پاسخ دریافت خواهد کرد

ایسنا/البرز فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق گفت: اسرائیل غاصب پاسخ دریافت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا روز چهارشنبه ۱۵ فروردین در نشست شورای اداری استان البرز افزود: طوفان الاقصی برگ جدیدی در حوزه تقابل جبهه مقاومت و رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا رقم زد.

وی بیان کرد: همه ما در جریان اتفاقات و معجزات این عملیات هستیم به طوری که اکنون شش ماه از این عملیات می گذرد و هنوز اسرائیل غاصب نتوانسته ضرباتی که بر پیکره آن وارد شده را ترمیم کند.

فرمانده سپاه استان البرز تاکید کرد: غاصبان قدس شریف بیش از ۳۳ هزار انسان بی گناه را به شهادت رسانده و هر جنایاتی که به دستشان میرسد مرتکب می شوند که در این جا می بینیم کسی نمی تواند ادعا کند که رژیم غاصب پیروز شده است.

وی یاد آورشد: رژیم صهیونیستی فقط با حماس درگیر نیست بلکه با حزب الله، یمن و سوریه درگیر شده و هر روز ضربه می خورد بنابراین در ابعاد مختلف برای جبران ضربات دست به اقداماتی می زند؛ دشمن امروز کلافه شده است.

وی گفت: رژیم صهیونیستی از دیروز بیشتر سفارتخانه‌های خود را در کشورها از ترس انتقام ایران اسلامی تخلیه کرده است چرا که نمی‌داند چه جوابی خواهیم داد؛ ما جواب می‌دهیم طوری که دشمن را از کرده خود پشیمان کنیم.

حیدرنیا تاکید کرد: باید همه ملاحظات را داشته باشیم چرا که فقط دشمن خارجی نداریم برخی از دشمنان داخلی در وضعیت ارز، طلا و سکه اختلال ایجاد می‌کنند و اقتصاد را برهم می زنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۶ ۰۷:۱۸

انشااله به امید خدا

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۶ ۱۱:۱۲

با عرض سلام و خسته نباشید امیدوارم خداوند جواب ظلم و ستم کسانیکه به مردم مظلوم و بی گناه حمله می کنند رو بدهد و به بیمارستانها و مداراس حمله می کند و کودکان بی گناه رو می کشد و به ایرانی هایی که در سفارت بودند هم حمله کرده است رو نابود کند امیدوارم جواب کوبنده ای بگیرند و از خدا می خوام همیشه درستی در جهان پیشی بگیرد و هیچ کسی این همه ناراحتی رو به اجبار تحمل نکند و این همه ظلم و ستمی که می شود رو نادیده نگیرد ...آمین اللهم صله علی محمد و آله محمد (ص)

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۶ ۲۰:۵۸

مرگ بر اسرائیل مرگ بر صهیونیسم. اسلام پیروز هست

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۶ ۲۱:۲۱

روح شهدای سوریه شاد و جایشان در بهشت