• چهارشنبه / ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403011506958
  • خبرنگار : 50163

امام جمعه سلطانیه:

وجدان‌های بیدار در برابر جنایات رژیم صهیونیستی نمی‌توانند سکوت کنند

وجدان‌های بیدار در برابر جنایات رژیم صهیونیستی نمی‌توانند سکوت کنند

ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: هر انسان با وجدانی که جنایت رژیم صهیونیستی را می‌بیند و می‌شنود، نباید بی‌تفاوت باشد و یا سکوت کند.

حجت‌الاسلام سیدعمران حسینی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به جنایات اسرائیل در غزه، اظهار کرد: متأسفانه با این همه جنایاتی که در غزه انجام می‌شود، شاهد بی‌عملی جامعه جهانی از جمله سازمان ملل، شورای امنیت و حتی متاسفانه سازمان همکاری اسلامی در برابر این جنایت‌ها هستیم.

وی با تاکید بر اینکه تنها راه مردم فلسطین، مقاومت است و البته برای اولین بار از زمان شروع جنگ شورای امنیت موفق به تصویب قطعنامه آتش بس فوری شده و هر چند تصویب قطعنامه یک گام مثبت است اما کافی نیست، گفت: مهم‌تر از تصویب قطعنامه، اجرای قطعنامه و توقف جنایات رژیم و پایبندی رژیم جنایتکار به قطعنامه است.

حسینی‌نسب با بیان اینکه قطعا قطعنامه به نفع مقاومت است و موجب تنفس بسیار عالی برای رزمندگان مقاومت خواهد بود، افزود: ثمره مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی نابودی آنها و پاک شدن منطقه از وجود این غده سرطانی است.

امام جمعه سلطانیه در ادامه گریزی به در پیش رو بودن راهپیمایی روز قدس زد و افزود: با همه این جنایات راهپیمایی روز قدس امسال برای هر انسان‌های با وجدان یک روز استثنایی است.

وی با بیان اینکه روز قدس صرفاً این نیست که ما از یک ملت مظلوم دفاع می‌کنیم بلکه در واقع مبارزه با یک نظام سیاسی ظالمانه و استکباری است، ادامه داد: روز قدس امسال با روزهای قدس سال‌های گذشته تفاوت بسیار دارد و هر انسان با وجدانی که جنایت رژیم صهیونیستی را می‌بیند و می‌شنود نباید بی‌تفاوت باشد و یا سکوت کند.

حسینی‌نسب با تاکید بر اینکه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را نه می‌توان ظلم نامید نه می‌توان جنایت جنگی خواند، خاطرنشان کرد: حقیقتا واژه‌ها از تشریح جنایات رژیم عاجزند. روز قدس یکی از برجسته‌ترین یادگارهای امام و نشانه‌ی دلبستگی انقلاب و دلبستگی ملت ما به ماجرای قدس شریف و ماجرای فلسطین است و در واقع راهبرد امام (ره) در راستای دفاع از فلسطین و حمایت از حقوق مستضعفان و مبارزه با استکبار جهانی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha