• چهارشنبه / ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403011506974
  • خبرنگار : 50228

آیت الله حیدری:

رژیم صهیونیستی در نقطه فروپاشی است/ حمله به کنسولگری ایران در دمشق فرار رو به جلو اسراییل بود

رژیم صهیونیستی در نقطه فروپاشی است/ حمله به کنسولگری ایران در دمشق فرار رو به جلو اسراییل بود

ایسنا/خوزستان نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، گفت: رژیم صهیونیستی در واقع برای فرار رو به جلو دست به چنین اقدامی زد و به نوعی می‌خواست عجز و ناتوانی خود را پوشش دهد.

آیت‌الله حیدری در گفت و گو با ایسنا، درباره اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، اظهارکرد: حادثه‌ای که در روز شهادت مولای متقیان در سوریه اتفاق افتاد یک حادثه بسیار دلخراش و ناراحت کننده برای مردم ایران و تمام انسان‌های باوجدان دنیا به ویژه محور مقاومت بود، زیرا انسان‌های شریف، مقاوم و جوانمردی که برای کمک به انسان‌های مظلوم به آن دیار رفته بودند به شهادت رسیدند. البته شهادت آرزوی دیرینه آنها بود که در سالروز شهادت امیرالمؤمنین به این آرزو رسیدند.  

وی افزود: کاری که صهیونیست‌ها انجام دادند یک کار وحشیانه، ددمنشانه و گرگ‌صفتانه بود و با تمام قوانین بین‌المللی متضاد بود، زیرا طبق قوانین محیط‌های دیپلماسی، سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌ها مصونیت دارند و هیچ کس حق تعرض به آنها را ندارد ولی اسرائیل در روز روشن این تعارض را انجام داد. بنابراین از سوی تمام صاحبان وجدان‌های بیدار یک امر محکوم و ضداخلاقی و ضد قانون بین‌الملل است. 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به انگیزه اسرائیل از انجام این اقدام ددمنشانه، گفت: رژیم صهیونیستی در باتلاق وحشتناک فرو افتاده و آن هم روبه‌رو شدن با مقاومت جانانه مردم غزه است و چون نتوانسته‌اند به اهداف خود برسند، بنابراین بر اثر همین ورشکستگی دچار نوعی جنون شده‌اند و برای برون‌رفت از منجلابی که گرفتار آن شده‌اند تنها راه را این موضوع دیدند که ضمن انتقام گرفتن از پشتیبانان جدی غزه یعنی ایران اسلامی و کشور سوریه، جنگ را به خارج از سرزمین‌های اشغالی بکشاند تا از نظر خود بتواند راه‌حل و راه فراری پیدا کند اما کور خوانده‌اند و با این کار مرگ حتمی خودشان را به جلو انداختند و قطعاً پاسخ پشیمان کننده‌ای از سوی جوانمردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خواهند دید. ضمن اینکه نیروهای مقاومت نیز آماده کار هستند تا ضربات سختی بر پیکر نحیف اسرائیل بزنند.

وی ادامه داد: این اقدام رژیم صهیونیستی در آستانه روز قدس رقم خورد تا سند بسیار زنده‌ی دیگر بر ددمنشی‌های صهیونیست‌ها باشد تا بر همین اساس تمام امت‌های اسلامی برپا خیزند؛ همان‌طور که ۴۵ سال پیش امام امت فرمودند که اگر ملت‌های مسلمان هر کدام یک سطل آب بردارد، آب اسرائیل را برمی‌دارد، باید بگویم واقعیت نیز همین است. علت اینکه اسرائیل همچنان زنده است به این خاطر است که هنوز همه ملت‌ها پای صحنه نیامدند و دولت‌های اسلامی در کنار ملت فلسطین و قدس قرار نگرفته‌اند. امیدوارم این وحشی‌گری‌ها باعث شده باشد تا وجدان‌های مسلمانان هر چه بیشتر بیدار شود و در راهپیمایی روز قدس امسال بتوانند کاری کارستان انجام دهند.

آیت‌الله حیدری تأکید کرد: رژیم صهیونیستی در نقطه فروپاشی است و در واقع برای بقا هر خباثت و جنایتی را انجام می‌دهد و اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق نمونه بارز این موضوع است. رژیم صهیونیستی در واقع برای فرار رو به جلو دست به چنین اقدامی زد و به نوعی می‌خواست عجز و ناتوانی خود را پوشش دهد و جنگ را به خارج از اسرائیل و فلسطین بکشاند تا به نظر خودشان با ورود ایران و آمریکا به صحنه بتوانند نفس راحتی بکشند و درگیری از رژیم صهیونیستی خارج شود اما کور خوانده‌اند و میدان نبرد همان غزه و فلسطین است و ان‌شاءالله مقاومت فلسطین با پشتیبانی مسلمانان جهان همچنان قوی‌تر شده و طومار صهیونیست‌ها به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha