• چهارشنبه / ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۰
  • دسته‌بندی: ایکسنا
  • کد خبر: 1403011506980
  • منبع : فضای مجازی

فرصتی یکتا برای شکستن حصار رسانه‌ای ایران

فرصتی یکتا برای شکستن حصار رسانه‌ای ایران

گردان‌های شهید عزالدین قسام خوش نام و نشان، در پیام تسلیتی که برای شهید زاهدی منتشر کرده‌اند عباراتی نوشته‌اند که کمتر نمونه‌ای می‌توان برایش یافت. قسام در پیامش اولا او و همرزمانش را شهدای مسیر قدس نامید و از نقش شهید زاهدی یا همان ابومهدی در ساختن جبهه مقاومت علیه دشمن صهیونیستی در طول سالیان متمادی سخن گفته‌ و به شکل خاص به نقش بارز شهید در طوفان الاقصی اشاره داشته است.

به گزارش ایسنا، کانال تلگرامی سرباز روح‌الله رضوی در یادداشتی کوتاه با این عنوان نوشت: مقاومت جانانه و شش ماهه گردان‌های شهید عزالدین قسام، پس از شبه معجزه هفت اکتبر، برای این گروه مجاهد و مقاوم چنان جایگاه و اعتباری در میان مردم منطقه و کشورهای مسلمان ایجاد کرده که به جرات می‌توان گفت هیچ جریان و گروهی در جهان اسلام در محبوبیت به گرد پایشان هم نمی‌رسد. این محبوبیت بعضا حتی از دایره جوامع مسلمین هم خارج شده و بسیاری از آزادگان غیر مسلمان جهان را علی رغم همه ضدتبلیغ‌های صورت گرفته وادار ساخته تا در برابر این مقاومت جانانه سر تعظیم فرود آوردند.

حالا همین گردان‌های شهید عزالدین قسام خوش نام و نشان، در پیام تسلیتی که برای شهید زاهدی منتشر کرده‌اند عباراتی نوشته‌اند که کمتر نمونه‌ای می‌توان برایش یافت. قسام در پیامش اولا او و همرزمانش را شهدای در مسیر قدس نامید و از نقش شهید زاهدی یا همان ابومهدی در ساختن جبهه مقاومت علیه دشمن صهیونیستی در طول سالیان متمادی سخن گفته‌ و به شکل خاص به نقش بارز شهید در طوفان الاقصی اشاره داشته. در پایان هم جمله معروف ابوعبیده سخنگوی محبوب قسام را ذکر کرده‌ که «وإنه لجهاد نصر أو استشهاد» که یعنی این جهاد است؛ یا به پیروزی منتهی می‌شود و یا شهادت.

این یعنی که گردان‌های قسام هرآنچه از اعتبار و عزت و جایگاه داشته‌اند را به حق، به پای این شهید والا مقام ایرانی ریخته‌اند؛ امری که چه بسیاری در جهان عرب و اسلام حسرتش را می‌خورند و بعید نیست که بخشی از اظهار نفرت‌ها و غضب‌ها از شهدای ایرانی به همین حسادت شیطانی بازگردد. اما بخش دردناک ماجرا این است که جبهه رسانه‌ای ما، از این فرصت منحصربفردی که مواضع علنی و روشن و واضح مقاومت برای‌مان فراهم آورده بهره درست را برای رفتن به جنگ روایت‌های علیه جمهوری اسلامی ایران نمی‌گیرد.

رشادت‌ها و جانفشانی‌های مردان مقاومت ایرانی که شهید زاهدی و یارانش نه اولین‌شان بودند و نه آخرین‌شان، اینک بی‌لکنت و مصلحت‌سنجی، بر زبان دلاورمردان فلسطینی جاری می‌شود و این سردلبری که در حدیث دیگران آمده، می‌تواند سنگ را آب کند. هرآنچه توان رسانه‌ای داریم برای بازتاب و انتشار گسترده این مواضع و اظهارنظرات بکار گیریم که بهترین فرصت برای شکستن حصارهای رسانه‌ایست که علیه جمهوری اسلامی ایران در منطقه رقم زده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha