• چهارشنبه / ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403011507009
  • خبرنگار : 50038

نماینده ملایر:

واحدهای تولیدی مغز متفکر رونق اقتصادی هستند

واحدهای تولیدی مغز متفکر رونق اقتصادی هستند

ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس با تأکید بر اینکه باید از تمام ظرفیت موجود در شهرستان برای تحقق شعار سال استفاده کرد، گفت: واحدهای تولیدی «مغز متفکر رونق اقتصادی و تحقق شعار سال» هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادی‌خواه چهارشنبه ۱۵ فروردین در شورای اداری شهرستان ملایر، با تأکید بر اینکه باید مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی برطرف شود، افزود: مسئولان در این زمینه تسهیلگری کرده و با مدیران‌کل برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی رایزنی کنند.

وی با اشاره به اینکه رونق واحدهای تولیدی، سبب اشتغالزایی و پیشرفت اقتصادی می‌شود، اظهار کرد: از سوی دیگر انتظار داریم بانک‌های عامل در بحث ضامن و پرداخت وام به مردم سخت‌گیری بی‌مورد نداشته باشند.

آزادی‌خواه به اهمیت تأمین آب شرب و آب کشاورزی روستاهای ملایر اشاره و خاطرنشان کرد: رفع مشکلات آب روستاها نیازمند یک بسیج همگانی در دستگاه‌های اجرایی شهرستان است.

وی با تأکید بر اینکه بحث اراضی موقوفه در ملایر باید تعیین تکلیف شود، گفت: انرژی برق یکی از زیرساخت‌های توسعه‌یافتگی به شمار می‌رود در همین راستا انتظار داریم در بحث تولید و توزیع انرژی برق در ملایر شاهد رشد و شکوفایی بیشتری باشیم چراکه یکی از نیازمندی‌های اصلی سرمایه‌گذاران در واحدهای تولیدی و صنعتی، تأمین انرژی برق آنها است.

وی در بخش دیگری با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس اظهار کرد: ما در ملایر شاهد یک جشن بزرگ سیاسی بودیم و با وجود سنگ‌اندازی‌های جریان‌های استکباری و تبلیغات سوء دشمنان، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر به نحو مطلوب برگزار شد.

آزادی‌خواه خاطرنشان کرد: امیدواریم در مجلس دوازدهم گره‌های بیشتری از زندگی مردم باز کنیم و این دوره از مجلس بتواند ضمن تعامل با دولت و قوه قضائیه حلال مشکلات جامعه باشد.

وی در ادامه با اشاره به جلسه نشست منتخبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان همدان با استاندار گفت: انتظار داریم مدیران شهرستان ضمن تعامل با مدیران‌کل خود، سهم اعتبارات ملایر را از سفر ریاست جمهوری در اسرع وقت پیگیری و دریافت کنند تا حقی از شهرستان ضایع نشود.

وی تصریح کرد: در دیدارهای چهره به چهره و بازدیدی که از روستاهای شهرستان داریم به این نتیجه رسیده‌ایم که در این برهه از زمان مردم به امیدآفرینی و تنویر افکارعمومی توسط مسئولان در بحث اقدامات انجام شده شدیداً نیاز دارند، از سوی دیگر انتظار داریم مسئولان عملکرد خود را به سمع و نظر مردم برسانند و از ظرفیت یکدیگر برای پیشبرد امور عمران آبادی شهرستان و خدمات‌رسانی به مردم استفاده کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha