• چهارشنبه / ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403011507135
  • خبرنگار : 50176

مدیر گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان:

جنگ غزه، جهانی است / حکام کشورهای مسلمان دچار سکوت مرگبار شده‌اند

جنگ غزه، جهانی است / حکام کشورهای مسلمان دچار سکوت مرگبار شده‌اند

ایسنا/لرستان مدیر گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان گفت: جنگ غزه، یک جنگ جهانی است زیرا همه قدرت‌های جهنمی غرب در کنار رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند و بیشتر حکام کشورهای مسلمان هم دچار سکوت مرگبار شده‌اند.

دکتر غلام‌حسین حسینی امروز (۱۵ فروردین‌ ماه) در نشست دانشگاهی فراملی روز جهانی قدس به میزبانی دانشگاه لرستان که به‌صورت حضوری و مجازی با همکاری دانشگاه‌های بغداد، کربلا و الزهرا للبنات برگزار شد، اظهار کرد: علت مقاومت فلسطینان و اجرای عملیات طوفان‌الاقصی، رانده‌ شدن از سرزمین مادری، مورد تعرض قرار گرفتن همیشگی صاحبان اصلی فلسطین و شهادت تقریباً روزانه تعدادی از ساکنان این سرزمین و ظلم و تعدی بیش از ۷۰ ساله‌ای است که از سوی صهیونیست‌های غاصب به این ملت مظلوم تحمیل شده است.

وی ادامه داد: علت تداوم جنگ غزه حمایت‌های آشکار آمریکا و دیگر دولت‌های مستکبر و ظالم غربی، بی‌عملی و خیانت برخی با بهتر بگوییم بیشتر دولت‌های عربی و مسلمان، پایداری افسانه‌ای و بی‌نظیر رزمندگان و ساکنان حاضر در باریکه غزه است.

مدیر گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان بیان کرد: شکسته‌ شدن هیمنه پوشالی رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل و آشکار شدن نفاق و اغواگری دولت‌های غربی مبتنی بر دفاع از حقوق بشر به‌طور عام و دفاع از حقوق زنان و کودکان به‌طور خاص از نتایج این جنگ است.

حسینی گفت: باطل شدن افسانه شکست‌ناپذیری ارتش فوق مدرن و تا دندان مسلح صهیونیستی، آشکار شدن به فعلیت رسیدن توان هم‌افزایی و تأثیرگذاری شگرف محور مقاومت از لبنان گرفته تا یمن و عراق و سوریه از دستاوردهای مهم جنگ غزه و مقاومت ملت مظلوم و مقتدر فلسطین است.

وی ادامه داد: به منصه ظهور و بروز رسیدن شجاعت، تدین و وفاداری و اقتدار نیروهای مبارز یمنی در به چالش کشیدن بزرگترین ابرقدرت حال حاضر دنیا، یعنی آمریکای جهان‌خوار که مبارزان یمنی با دفاع ایثارگرانه خود از مردم مظلوم و مقتدر غزه بسیاری از حکام بی‌تفاوت و بی‌عرضه بخشی از کشورهای اسلامی را شرمسار خود کردند از دیگر دستاوردهای مقاومت فلسطین است.

مدیر گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان گفت: می‌توان به آشکار شدن هرچه بیشتر تفکر و مشی نژادپرستانه دولت‌های غربی در زمینه سیاست یک بام و دو هوای آنها در نحوه تعامل دوگانه و متفاوت با دو جنگ اوکراین و غزه اشاره کرد.

او افزود: سرانجام خون مظلومان مقتدر غزه بر شمشیر جفای یزیدیان زمان یعنی صهیونیست‌های جنایتکار پیروز خواهد شد، حتی اگر همه ساکنان مظلوم غزه از زیر تیغ ظلم صهیونیست‌ها جفای اکثریت حکام عرب و اسلامی جان به در نبرند و به فیض عظیم شهادت نائل آیند باز هم شکست‌شان ظاهری و پیروزی‌شان حقیقت دارد، چراکه همین داستان را امام حسین (ع) و اندک یاران باوفایش تجربه کردند و تا همیشه تاریخ، نام نیک‌شان و پیروزی خون بر شمشیر بر تارک تاریخ خواهد درخشید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha