• چهارشنبه / ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۲:۲۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403011507249
  • خبرنگار : 50348

روز بدشانسی سپاهان با ۲ تساوی و یک باخت/گیتی دبل کرد

روز بدشانسی سپاهان با ۲ تساوی و یک باخت/گیتی دبل کرد

ایسنا/اصفهان نمایندگان طلایی و قرمز اصفهان در تیم‌های هندبال، فوتبال و فوتبال بانوان لیگ برتر باشگاه‌های کشور خارج از خانه به میدان رفتند که حاصل آن یک پیروزی، ۲ تساوی و یک باخت شد.

دیدار تیم‌های هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۹ روز چهارشنبه(۱۵ فروردین) در سالن ناظم الشریعه شیراز برگزار و با تساوی به پایان رسید.

امین مظفر، محمدرضا امیری، میلاد قلندری، مهران رهنما، بهشاد فاتحی‌زاده، یاسین کبیریان‌جو، فرهاد شفیعی، آرمان بنی‌طبا، صابر حیدری، محمدرضا صادقی، علی مانیان، وحید مسعودی، امین کاظمی، محمد مهدی بهنام‌نیا، محمد کیانی و پارسا دهقانی بازیکنان سپاهان برای این مسابقه بودند.

۳۰ دقیقه نخست این دیدار با برتری ۱۵ بر ۱۲ طلایی‌پوشان به پایان رسید، نماینده اصفهان در نیمه دوم نیز بازی خوبی به نمایش گذاشت اما بدشانسی موقعیت‌های خود را از دست داد تا در پایان بازی با تساوی ۲۷ بر ۲۷ خاتمه یابد.

سپاهانی‌ها در هفته شانزدهم لیگ برتر روز ۲۰ فروردین میزبان تیم نفت و گاز گچساران خواهند بود.

هندبالی‌های گیتی‌پسند نیز در بازی نخست ۱۴۰۲ به میهمانی نفت و گاز گچساران رفت که نماینده اصفهان با اختلاف ۶ گله نیمه نخست را به پایان رساند.

شاگردان کیوان صادقی در ادامه با حساب ۲۵ بر ۱۹ نخستین دیدار ۱۴۰۳ را با پیروزی خارج از خانه پشت سر گذاشتند.

از سوی دیگر تیم رده چهارمی فوتبال بانوان سپاهان که برای تقابل با کانی کردستان به سنندج سفر کرده بود با توجه به عدم تایید نور ورزشگاه از سوی نماینده بازی، در شهرستان کامیاران به مصاف میزبان رفت با پنالتی دقیقه ۹۳ و نتیجه ۱ بر صفر بازی را واگذار کرد.

دیدار رفت دو تیم در اصفهان بدون گل به پایان رسیده بود.

در آخرین و حساس‌ترین دیدار نخستین روز شلوغ ورزشی اصفهان تیم فوتبال مردان سپاهان در چارچوب دیدار معوقه هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مهمان تراکتور بود که شاگردان مورایس بر خلاف موقعیت‌ ‌سازی‌های خوب، در رسیدن به گل ناکام ماندند تا در پایان بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

به این ترتیب سپاهان با این تساوی در جدول رده‌بندی با ۳۸ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت و یکی از مهم‌ترین موقعیت‌ها برای بازگشت به کورس قهرمانی را از دیت داد.

شاگردان مورایس یک بازی معوقه دیگر دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha