• پنجشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403011607357
  • خبرنگار : 71588

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی خواستار کناره‌گیری «خطرناک‌ترین دولت» در تاریخ این رژیم شد

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی خواستار کناره‌گیری «خطرناک‌ترین دولت» در تاریخ این رژیم شد

رهبر مخالفان رژیم صهیونیستی با این هشدار که همه چیز در حال فروپاشی است، خواستار برکناری کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم شد.

به گزارش ایسنا، یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی و نسخت وزیر سابق این رژیم ضمن اعلام مخالفت خود با درخواست بنی گانتس، عضو کابینه جنگ این رژیم برای برگزاری انتخابات در ماه سپتامبر، تاکید کرد: ۶ ماه انتظار برای کناره‌گیری خطرناک‌ترین دولت در تاریخ ما غیرممکن است.

براساس گزارش روسیا الیوم، لاپید همچنین گفت: نمی‌توان ۶ ماه منتظر ماند تا بدترین، خطرناک‌ترین و ناکام‌ترین دولت در تاریخ ما از فعالیت خود دست بکشد. انتخابات زودهنگام برخلاف ادعای نتانیاهو اسرائیل را فلج نمی‌کند چرا که اسرائیل هم‌اکنون با وجود کابینه او فلج شده و از هم فروپاشیده است.

وی در ادامه مدعی شد: این دولت باید قبل از هر چیز از کار برکنار شود تا بتوانیم اسرا را به خانه بازگردانیم و حماس را شکست دهیم. او خطاب به نتانیاهو تأکید کرد: نبرد با حماس، مذاکره مبادله اسرا، جبهه شمال و اوضاع کابینه به‌علت زمامداری تو فلج شده و شکست خورده است.

در همین رابطه، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از لاپید اعلام کرد: همه چیز در اطراف و داخل اسرائیل در حال فروپاشی است. پایان دادن به کابینه مخرب نتانیاهو ضروری است و همه گزینه‌ها در مقابل اسرائیل بد هستند.

در حالی که کابینه بنیامین نتانیاهو به دلیل جنگ غزه از داخل و خارج تحت فشار قرار دارد، بنی گانتس، عضو کابینه جنگ این رژیم در نشست خبری خواهان برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در ماه سپتامبر شد.

گانتس در این باره گفت: ما باید بر سر تاریخی برای برگزاری انتخابات در ماه سپتامبر یعنی قبل از یک ساله شدن جنگ غزه به توافق برسیم. تعیین چنین تاریخی به ما اجازه می‌دهد تا به تلاش نظامی ادامه دهیم و در عین حال به شهروندان اسرائیل این سیگنال را ارسال کنیم که به زودی اعتماد شما را بار دیگر جلب خواهیم کرد.

عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی افزود خانواده‌های اسرای اسرائیلی باید بدانند کابینه همه تلاش خود را برای آزادی اسرا قبل از عید پاک به کار می‌گیرد.

خانواده‌های اسرای صهیونیستی تقریبا هر روز در اعتراض به نحوه مدیریت جنگ غزه توسط کابینه نتانیاهو دست به تظاهرات زده و خواهان سرنگونی کابینه نتانیاهو و دستیابی به توافق درباره تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: باید موضوعات مورد اختلاف حل شود تا به شکل متحد در جنگ پیروز شویم. ما در حال مدیریت یک جنگ پیچیده هستیم و چالش‌های سنگینی وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha