• پنجشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403011607365
  • خبرنگار : 50286

منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

فروپاشی رژیم صهیونیستی نزدیک است

فروپاشی رژیم صهیونیستی نزدیک است

ایسنا/کرمان منتخب مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: به استناد فرمایشات امامین انقلاب بدون شک سرعت و روند تحولات در این سرزمین‌ آن‌قدر شتاب گرفته که می‌توان با اعتقاد راسخ گفت فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی خیلی زودتر از اینها رخ خواهد داد. 

بهنام سعیدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایران، این گونه تحرکات را خارج از قواعد دیپلماتیک دانست که بدون پاسخ نخواهند ماند.

وی گفت: متاسفانه رژیم منحوس صهیونیستی در یک اقدام خارج از قواعد بین المللی از خط قرمزها عبور و با حمله به کنسولگری ایران در دمشق که خاک جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود، باعث شهادت تعدادی از سرداران و مستشاران نظامی شده که بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، این رژیم غاصب را پشیمان خواهیم کرد. 

سعیدی ضمن ابراز همدردی با خانواده معظم شهدای حمله ناجوانمردانه روز ۱۳ فروردین به محل سرکنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق، رژیم صهیونیستی را زائده‌ای مهلک و زیان‌بخش برای منطقه دانست و افزود: ایمان راسخ داریم رژیم صهیونیستی ریشه‌کن و نابود خواهد شد و این لکه ننگ برای کسانی خواهد ماند که امکانات خود را در خدمت سیاست‌های کودک‌کش استکباری قرار داده‌اند. 

منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در انتخابات مجلس دوازدهم به استناد سخنان امامین انقلاب در فروپاشی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: امام راحل فرمودند که «اسرائیل باید از بین برود» و رهبر معظم انقلاب هم با بیان اینکه «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید»، پیش‌بینی فروپاشی رژیم غاصب را داشتند و بدون شک سرعت و روند تحولات در این سرزمین‌ آن‌قدر شتاب گرفته که می‌توان با اعتقاد راسخ گفت این فروپاشی خیلی زودتر از اینها رخ خواهد داد.

وی پاسخ به رژیم صهیونیستی را پشیمان کننده دانست و افزود: این اقدام رژیم صهیونیستی با پاسخی سخت و پشیمان کننده توسط جمهوری اسلامی ایران و با هوشمندی همه نیروهای مسلح تحت نظر فرماندهی معظم کل قوا مواجه خواهد شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha