• پنجشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403011607395
  • خبرنگار : 50604

معاون استاندار گلستان:

مراسم بزرگداشت شهدا مطابق با ذائقه جامعه برگزار شود

مراسم بزرگداشت شهدا مطابق با ذائقه جامعه برگزار شود

ایسنا/گلستان معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به ذائقه‌ تغییر یافته جامعه و نسل امروز گفت: لازم است برنامه‌های فرهنگی را به‌روز و متنوع طراحی و اجرا نمایید تا اثرگذاری که از یادواره‌های شهدا انتظار می‌رود محقق شود.

سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان صبح پنجشنبه ۱۶ شهریور  در نشست با اعضای ستاد مردمی برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان گلستان با اشاره به این که آسایش، آرامش و اقتدار امروز کشور را مرهون خون پاک شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم، اظهار کرد: مجموعه استانداری کمک به برگزاری یادواره‌های شهدا را مهم و وظیفه خود می‌داند.

وی مجموعه‌های مردمی و انقلابی که با اخلاص و نیت الهی، یادواره شهدا را برگزار می‌کنند را بهترین الگو برای مدیران و مسئولان دولتی برشمرد و گفت:در این راستا می‌توانیم از ظرفیت کمیسیون‌های مختلف و دستگاه‌های عضو مانند کمیسیون دانشجویی استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید امروزه ارزش زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا کمتر از شهادت نیست، تصریح کرد: مجموعه‌های مردمی، با ثبت قانونی تشکل به عنوان یک سازمان مردم نهاد، می‌توانند از توان دولت و اعتبارات دولتی بهره‌مند شوند و علاوه‌بر برگزاری یادواره‌های شهدا، در امور خیریه نیز می‌توانند فعال و دست‌گیر دولت باشند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: قطعا با ریل گذاری درست و ایجاد یک هویت قانونی، در آینده نیز با روی کار آمدن هر دولتی، مسیری مشخص و روشن برای برگزاری یادواره‌ها وجود خواهد داشت و با مشکلات کمتری مواجه خواهید شد.

مهاجر با بیان اینکه نسبت به کیفیت مراسم یادواره شهدا باید وسواس و حساسیت داشته باشید، گفت: با توجه به ذائقه‌ی تغییر یافته جامعه و نسل امروز، لازم است برنامه‌های فرهنگی به روز و متنوع طراحی و اجرا نمایید تا اثرگذاری که از یادواره‌های شهدا انتظار می‌رود محقق شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha