• پنجشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403011607430
  • خبرنگار : 50286

امام جمعه جیرفت:

روز قدس «شعار مرگ بر استکبار» را رساتر از گذشته فریاد می‌زنیم

روز قدس «شعار مرگ بر استکبار» را رساتر از گذشته فریاد می‌زنیم

ایسنا/کرمان امام جمعه جیرفت ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، از اهتمام ویژه نسبت به برگزاری باشکوه تر حماسه جمعه آخر ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام میثم تارم در گفت و گو با ایسنا با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در سایه استکبار که سال‌ها مردم بی دفاع فلسطین و غزه را به خاک و خون کشیده، اظهار کرد: روز قدس امسال باید فراتر از ابراز انزجار از استکبار برگزار شود زیرا در آستانه این حماسه خون فرماندهان و مستشاران نظامی ما به زمین ریخته شده است .

وی رعب و وحشت رژیم صهیونیستی و حامیانش از تجمعات مردمی را نقطه عطفی در حمایت از ملت فلسطین دانست که هر ساله با شکوه هر چه تمامتر برگزار می‌شود و افزود: رژیم صهیونیستی از ملت ایران اسلامی بد جور زخم خورده است و این مهم باید با انسجام بیشتری برگزار شود.

حجت الاسلام تارم فرماندهان شهید را که طی روزهای اخیر در حمله رژیم جعلی صهوینسیت به کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسیدند، سفیران آزادی و مبارزه با هر گونه ظلم و بیداد دانست که جانشان را فدای اهداف عالیه امام و رهبری  کردند و گفت: روز قدس باید حجت را تمام کنیم و با حضور خود در این مانور به دشمنان که به کودک کشی و نقض حقوق بشر شهرت دارند، درس عبرت آموزی بدهیم.

امام جمعه جیرفت اتحاد و همدلی را رمز موفقیت و گذر از بزنگاه‌ها دانست که طی ۴۵ سال عمر انقلاب با فراز و نشیب‌های زیادی روبرو بوده‌ایم و افزود: پرچم جمهوری اسلامی همیشه برافراشته خواهد ماند و اجازه نمی‌دهیم علم شهدای محور مقاومت بر زمین بماند و رساتر از گذشته فریاد مرگ بر استکبار و اسرائیل را سر خواهیم داد.

وی  با تقدیر از  شکوه و عظمت حضور به موقع مردم  در مناسبت‌های ملی و اجتماعات، افزود: انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت و اجازه نمی‌دهیم دشمن عرض اندام کند.

حجت الاسلام تارم با دعوت مجدد از عموم مردم جیرفت در حمایت از ملت فلسطین و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدایی که در این راه به شهادت رسیدند، اظهار کرد: خروش مردم تودهنی محکمی بر دهان یاوه گویان شرق و غرب است و باید همگی یکصدا و همدل با حضورمان در راهپیمایی روز قدس در حمایت از شهدای غزه، علم شهدای حمله به کنسولگری را بر دوش بگیریم.

وی از آغاز راهپیمایی روز قدس از محل میدان شهید حاج قاسم سلیمانی شهر جیرفت خبر داد که تا محل آرامگاه شهدای گمنام واقع در محل مصلی ادامه خواهد داشت و گفت: ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز جمعه راهپیمایی روز قدس در جیرفت آغاز می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha