• پنجشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403011607457
  • خبرنگار : 50037

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان:

در ۲۴ نقطه استان همدان راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود

در ۲۴ نقطه استان همدان راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود

ایسنا/همدان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان گفت: راهپیمایی روز قدس در ۲۴ نقطه شهرها و شهرستان‌های سطح استان همدان که دارای نمازجمعه هستند، برگزار و مراسم راهپیمایی این نقاط به نمازجمعه ختم می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن فاضلیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: علاوه بر این ۲۴ نقطه، در نقاط دیگر سطح استان همدان نیز مراسم راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور و پررنگ مردم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در همدان همزمان با سراسر کشور افزود: روز جمعه ۱۷ فروردین راهپیمایی پرشور مردم ولایتمدار دارالمومنین رأس ساعت ۱۰.۳۰ صبح از میدان امام(ره) شروع خواهد شد که سخنران این مراسم حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

فاضلیان ادامه داد: در شرایط فعلی که مردم، زنان و کودکان غزه در چند ماه اخیر زیر رگبار وحشیانه و بی‌رحمانه موشک  و گلوله‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال نابودی و نسل‌کشی هستند، احساسات نه تنها اسلامی بلکه احساسات انسانی و بشری حکم می‌کند همه ملل آزاده  جهان برای همدردی با مظلومان غزه و فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

وی یادآور شد: بدون شک گرامیداشت روز جهانی قدس، پیامدها و آثار ارزشمندی برای جهان اسلام، کشورهای منطقه و مستضعفان عالم خواهد داشت که یکی از آن پیامدها انسجام کشورهای اسلامی است.

فاضلیان با بیان اینکه روز قدس بزرگترین نماد همدلی و همزبانی امت اسلام در برابر رژیم غاصب صهیونیستی است، تأکید کرد: مهمترین پیام روز قدس، تحکیم وحدت مسلمانان برای آزادی قدس و پرهیز از همه اختلاف‌ها و تفرقه‌هایی است که دشمن می‌خواهد بین مسلمانان ایجاد کند.

وی در ادامه با اشاره به پروژه مصلی همدان اظهار کرد: این پروژه به تازگی به بنده محول و واگذار شده است و در حال حاضر آماده فعال کردن عملیات اجرایی و ساخت‌وساز آن هستیم.

فاضلیان گفت: امیدواریم سال آینده موفق شویم فاز نخست این پروژه را به اتمام برسانیم و در ماه رمضان سال آینده  نماز عید فطر را در مصلی بزرگ همدان برگزار کنیم.

به گزارش ایسنا، عملیات اجرایی پروژه بزرگ فرهنگی مذهبی مصلی بزرگ همدان به وسعت ۱۰ هکتار با پیش‌بینی ظرفیت ۴۰ هزار نفر طی مراسمی با حضور مسئولان اجرایی در سال ۱۳۹۰ کلنگ‌زنی شد.

برای این پروژه علاوه بر مجتمع‌های مذهبی، فرهنگی و تفریحی، زیرساخت‌هایی نظیر ساخت مرکز درمانی، کتابخانه، یادمان شهدا و باغ تفریحی نیز پیش‌بینی شده است.

این طرح با گذشت حدود ۱۳ سال که قرار بود توسط شهرداری اجرایی شود به صورت بلاتکلیف باقی مانده و چندی پیش اجرای این پروژه فرهنگی و مذهبی به رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان واگذار شده است که امیدواریم با این اقدام پس از ۱۳ سال انتظار شاهد تحقق مطالبه چندین ساله مردم همدان در  اجرا و اتمام این پروژه  باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha