• پنجشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۷
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403011607531
  • خبرنگار : 71951

طوفان رمضان

واکنش سه امام جمعه به شهادت سرداران سپاه در سوریه/ دعوت به حضور در راهپیمایی روز قدس

واکنش سه امام جمعه به شهادت سرداران سپاه در سوریه/ دعوت به حضور در راهپیمایی روز قدس

ایسنا/تهران سه امام جمعه جنوبشرق استان تهران، نسبت به حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سرداران و جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش نشان دادند.

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه پاکدشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن محکوم کرن رژیم غاصب صهیونیستی گفت: رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی که در مقابل جبهه مقاومت، دچار شکست های پی در پی شده و در باتلاق غزه سردرگم شده، با اقدامی شرارت آمیز، سرداران رشید سپاه اسلام در سوریه را در سالروز شهادت امیرالمؤمنین(ع) به شهادت رساند.

وی تأکید کرد: قطعا خون به ناحق ریخته شده شهدای سرافراز قدس باعث سرعت در اضمحلال و نابودی رژیم صهیونیستی و پیروزی جبهه مقاومت و آزادی قدس شریف خواهد شد.

امام جمعه پاکدشت در پایان تصریح کرد: ما مردم شهید پرور شهرستان پاکدشت به همراه ملت غیور ایران و ملت های آزادی خواه دنیا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی عظیم و خروشان روز جهانی قدس حضور پیدا خواهیم کرد و انزجار و برائت خود از رژیم خبیث صهیونیست و سردمداران دنیای استکبار را اعلام کرده و با حضور پرشور خود، خون‎خواهی از خون پاک شهیدانمان را فریاد خواهیم زد.

حجت الاسلام داود محمدیاری امام جمعه منطقه خیرآباد ورامین نیز به خبرنگار ایسنا گفت: اقدام ددمنشانه و وحشیانه رژیم پلید و کودک کش صهیونیستی در حمله موشکی و تروریستی به کنسولگری ایران در کشور سوریه و به شهادت رساندن مستشاران ایرانی، سردار محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان، سندی دیگر به وحشیگری و درنده خویی این رژیم نامشروع اضافه کرد که در سایه حمایت و کمک مدعیان حقوق بشر در آمریکا و اروپا به این جنایت هولناک دست زدند و مردم عزیز ما را عزادار کردند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی که در مقابل مردم غیور غزه و جوانان غرورآفرین آن دیار و حماسه سازان طوفان الاقصی کاری نتوانست پیش ببرد، در این باتلاق فروماند و با این اقدام به دنبال دستاوردسازی برای خود است که این امر هم به داد آن‌ها نخواهد رسید و به زودی این رژیم از هم پاشیده خواهد شد و جمهوری اسلامی ایران هم در جا و مکان مناسب، پاسخ کوبنده‌ای خواهد داد.

امام جمعه منطقه خیرآباد در پایان اظهار کرد: رژیم صهیونیستی باید بداند که این اقدامات، باعث ضعف جوانان ایران و جبهه مقاومت نخواهد شد، بلکه با عزمی راسخ و با حمایت و هدایت مقام معظم رهبری، جواب آنان را خواهند داد که اولین موردش، حضور باشکوه و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس است.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ورامین نیز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، روز جهانی قدس امسال را متمایزتر از همیشه دانست و افزود: پاسخ قاطع به عملیات تروریستی در سوریه و شهادت سرداران و پاسداران سپاه قدس توسط رژیم صهیونیستی، حق مسلّم و مطالبه جدی مردم ایران است؛ چرا که تعرض اخیر به جایگاه حقوقی کشورمان صورت گرفته است.

وی تأکید کرد: شهادت این عزیزان، برکت خاص خودش را خواهد داشت و جوش و خروش بیشتری را در بین مردم به‌وجود خواهد آورد و این خون‌ها پیروزی ملت فلسطین و جبهه مقاومت را تسریع خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان، از آحاد مردم خواست تا با حضور حماسی تر نسبت به همه سال ها، در راهپیمایی روز جهانی قدس که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان انجام می شود، جواب دندان شکنی به تجاوزات و آدمکشی های رژیم منفور صهیونیستی بدهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha