• پنجشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403011607583
  • خبرنگار : 50663

معاون امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی:

راهپیمایی روز قدس نقش مهمی در پرت کردن اسرائیل به دره سقوط دارد

راهپیمایی روز قدس نقش مهمی در پرت کردن اسرائیل به دره سقوط دارد

ایسنا/خراسان رضوی معاون امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: در روزهای پایان عمر اسرائیل که در لبه پرتگاه قرار گرفته، راهپیمایی روز قدس می‌تواند نقش مهمی در پرت کردن اسرائیل به دره سقوط داشته باشد و فریادی باشد که به عمر اسرائیل پایان دهد.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت اسرائیل با توجه به حمله به کنسولگری ایران در سوریه و نقض آشکار قوانین بین‌الملل، اظهار کرد: اسرائیل در شرایط بد و کم‌نظیری از حیات سیاسی خود قرار دارد. در جنگ با غزه بعد ۶ ماه شکست را باید بپذیرد، وضعیت داخلی نابسامانی دارد، هم چنین مردم و حتی اعضای هیأت دولت رژیم جعلی اسرائیل با نتانیاهو مخالفت می‌کنند، از دولت آزادی اسرا را مطالبه کرده و آن را مقصر در شکست جنگ می‌دانند.

وی افزود: هم چنین در افکار عمومی جهان میزان تنفر از اسرائیل به‌طور بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است. هم در مجامع بین‌المللی اسرائیل را محکوم می‌کنند و وادار به پذیرش قطعنامه و آتش‌بس کردند و هم خسارت‌های زیادی به ارتش آنها وارد شده، امکانات نظامی‌شان از بین رفته و کمک‌های آمریکا و اروپا نتوانسته وضعیت آن را بهبود بخشد.

معاون امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به هدف اسرائیل از ایجاد جنگ در منطقه، عنوان کرد: با توجه به شرایطی که برای رژیم جعلی پیش آمده، اکنون اسرائیلی‌ها با انجام این اقدامات دنبال این هستند با وارد کردن ایران و آمریکا به جنگ در منطقه، خود را از مهلکه نجات دهد.

این نماینده سابق مجلس در خصوص پاسخ ایران به اسرائیل اظهار کرد: اکنون براساس پیامی که رهبری دادند، جنگ روانی علیه اسرائیل شروع شده و با تخلیه سفارتخانه‌های خود در برخی از کشورها، وضعیت سیاسی بین‌المللی آن نیز بهم‌ریخته و در شرایطی قرار گرفته که می‌تواند به اضمحلال رژیم صهیونیستی کمک کند.

ترقی ادامه داد: بهترین روش برای پاسخ این است که پخته و حساب شده عمل کرد و احساساتی با این مسئله برخورد نکنیم، ثانیا به‌گونه‌ای اقدام کنیم که فرصتی به اسرائیل برای تجدید حیات داده نشود و اقدامی که انجام می‌شود، خارج از چارچوب قوانین بین‌الملل نباشد، کشورهای دیگر را دخیل در مسئله نکند و ضربه نهایی میخی بر تابوت جنازه اسرائیل باشد.

معاون امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی هم چنین با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: به طور قطع راهپیمایی مردم در روز قدس در طی این سال‌ها توانسته پشتوانه محکمی برای جبهه مقاومت باشد و مقاومت امروز ملت فلسطین در برابر جنایات اسرائیل، ناشی از پشتوانه سیاسی است که مردم ما و سایر کشورها با حضور در راهپیمایی روز قدس ایجاد کرده‌اند. در روزهای پایان عمر اسرائیل که در لبه پرتگاه قرار گرفته، راهپیمایی روز قدس می‌تواند نقش مهمی در پرت کردن اسرائیل به دره سقوط داشته باشد و فریادی باشد که به عمر اسرائیل پایان دهد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha