• پنجشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۵
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403011607619
  • خبرنگار : 50673

مسئول امور بانوان و خانواده دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

حضور بانوان به همراه فرزندان در روز قدس، روحیه مجاهدت در جامعه را تقویت می‌کند

حضور بانوان به همراه فرزندان در روز قدس، روحیه مجاهدت در جامعه را تقویت می‌کند

ایسنا/هرمزگان مسئول امور بانوان و خانواده دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: حضور بانوان به همراه فرزندان خود در راهپیمایی روز قدس، روحیه مجاهدت در جامعه را تقویت می‌کند

نرجس بیگلری امروز (شانزدهم فروردین ماه) در جمع اصحاب رسانه با اشاره به در پیش بودن روز قدس، اظهار کرد: روزی در تقویم جهان اسلام تحت عنوان روز قدس برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین نقش بسته است و این روز را می‌توان روز بیداری جهان اسلام نیز دانست.

وی با اشاره به حمایت‌های تاریخی بانوان ایران و استان هرمزگان از مردم و مادران مظلوم غزه، خاطرنشان کرد: بانوان ایران و استان هرمزگان همواره با حضور خود در صحنه‌های مختلف، حمایت خود را از مادران و کودکان مظلوم فسطینی اعلام کرده‌اند.

مادران مظلوم غزه نظاره‌گر ذره ذره آب شدن فرزندان هستند

مسئول امور بانوان و خانواده دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: در این سرزمین غصب شده مادرانی هستند که در تلاش‌ هستند که جگرگوشه‌شان آسیب نبیند؛ اما نمی توانند. چراکه هیچ جای امنی برای آنها درغزه باقی نمانده است و حال آن که گرسنگی و تشنگی هم  امان نمی دهد و ذره ذره آب شدن وجود مظلومانه فرزندانشان را نظاره گرند و کاری ازدست‌شان برنمی‌آید.

مادران ایرانی برای تقویت روحیه مجاهدت و ظلم‌ستیزی کودکان، با فرزندان خود در راهپیمایی غزه شرکت کنند

بیگلری، با اشاره به اهمیت تقویت روز قدس در جامعه و حضور گسترده مردم در راهپیمایی عظیم، تشریح کرد: مادران ایرانی با همراه کردن کودکان خود در این‌گونه فعالیت‌های اجتماعی روحیه مجاهدت و ظلم ستیزی و دفاع از جبهه حق و مبارزه با جبهه کفرو ظلم را ازکودکی در درون‌شان تقویت و نهادینه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل غاصب و کودک کش و جنایتکار دیگر به نقطه جنون وانزوا و در برابر ایمان واراده مجاهدان مقاومت به سقوط نزدیک شده‌اند .

مسئول امور بانوان و خانواده دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان تشریح کرد: بانوان هرمزگانی همراه با فرزندان خود به رسم مهربانی و همدردی با دل‌های پر درد مادران مظلوم و داغدیده غزه و فلسطین در روز قدس حضور خواهند داشت تا با فریادهای بلند خود، حماسه حضور دیگری را خلق کنند وصدای مظلومان این سرزمین مقدس باشند .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha