• پنجشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403011607660
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار اردستان:

روز قدس امسال یک قیام همگانی را شاهد خواهیم بود

روز قدس امسال یک قیام همگانی را شاهد خواهیم بود

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: امسال شاهد یک خروش بین‌المللی و قیام همگانی بر علیه رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی در روز قدس خواهیم بود.

سیدمحمدهادی احمدی طباء در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال هم مانند هر سال، آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس مصادف شده با ایام شهادت سردار رشید اسلام شهید محمدرضا زاهدی و جمعی از همرزمانش و از این رو روز قدس متفاوتی را با شعار طوفان الاحرار خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه روز قدس امسال متفاوت از روزهای قدس گذشته است، چون صهیونیست‌ها در چند ماه گذشته خوی وحشی گری خودشان را نشان دادند، افزود: با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته امسال در ۵ نقطه شهرستان شامل شهرهای اردستان، زواره و مهاباد و روستاهای تلک آباد و نیسیان از ساعت ۱۰:۳۰ روز جمعه راهپیمایی آغاز می‌شود.

فرماندار اردستان گفت: حضور مردم شهرستان همواره در اجتماعات و فراخوان‌هایی که سال‌های گذشته صورت گرفته قابل توجه بوده و مطمئنا امسال هم شاهد یک خروش بین‌المللی و قیام همگانی بر علیه رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی خواهیم بود.

اردستان به یک کارگاه ساخت مسکن تبدیل شده است

احمدی طباء تصریح کرد: همواره مردم گلایه‌های به حقی در خصوص مسائل اقتصادی و معیشتی داشتند ولی باید حساب‌ها را از هم جدا کرد و اجازه ندهیم این گونه مسائل مانع پایبندی به اصولی شود که از ابتدای انقلاب به آن عقیده داشتیم. مجموعه حاکمیت در شهرستان اردستان تلاش کرده تا در حد توان مشکلات و فشارهای معیشتی و اقتصادی را در شهرستان کمتر کند.

وی با بیان اینکه در دو ساله گذشته در موضوعاتی مانند رشد اقتصادی و تخصیص وام‌های اشتغال رویه افزایشی را شاهد بودیم، خاطرنشان کرد: با مجموعه اقداماتی که صورت گرفته، شهرستان اردستان امروز به یک کارگاه ساخت مسکن برای جوانان و خانواده‌های نیازمند تبدیل شده و در روستاها و شهرهای شهرستان پروژه‌های مختلف ساخت مسکن شروع شده است.

فرماندار اردستان وجود خیران در شهرستان اردستان را یک فرصت طلایی عنوان کرد و گفت: خیران شهرستان اردستان هر زمان که نیاز بوده است پیشقدم بودند. به عنوان مثال خیرین شهرستان در ماه رمضان امسال بیش از ۱۰۰ میلیون تومان به خانواده‌های زندانیان کمک کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha