• پنجشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403011607701
  • خبرنگار : 50616

/طوفان رمضان/

وقاحت رژیم جعلی صهیونیستی با جنایت‌های ماه‌های اخیر به اوج رسیده است

وقاحت رژیم جعلی صهیونیستی با جنایت‌های ماه‌های اخیر به اوج رسیده است

ایسنا/مازندران فرماندار ویژه شهرستان آمل با بیان اینکه روز جهانی قدس نماد مبارزه با ظلم و بی عدالتی است، گفت: وقاحت رژیم جعلی صهیونیستی با جنایت‌هایی که طی ماه‌های اخیر درغزه انجام داده به اوج رسانده و خوی وحشی‌گری و ددمنشانه آنها همچنان ادامه دارد.

ذات اله زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: اکنون رژیم غاصب صهیونیستی به مرحله استیصال و درماندگی رسیده و از درون پوسیده است و آخرین دست و پا زدن‌های خود را برای ادامه حیاتش انجام می‌دهد.

وی اظهار کرد: زمینه سیاسی و روانی جامعه جهانی برای نابودی رژیم اشغالگر قدس فراهم شده، از این رو حضور در راهپیمایی این روز جهانی و مهم و حساس برای همگان طبق وظیفه و تکلیف شرعی واجب است و به طور یقین همه با وحدت و انسجام بر سر رژیم اسراییل فریاد خواهیم کشید.

فرماندار ویژه آمل ادامه داد: فلسفه روز قدس، دفاع از مظلوم، حمایت و یاری مردم مسلمان فلسطین، اهتمام به امور مسلمین جهان، رسیدگی به مظلومان، دفاع از حریم دینداری، دفاع از انسانیت، اسلام و آزادی انسان‌ها است چون دفاع از حق مردم در تبیین مباحث دینی جایگاه ویژه‌ای دارد.

زارعی ادامه ظهار کرد: بیداری اسلامی ثمره مهم روز قدس است و شرکت در راهپیمایی روز قدس حضوری معنوی است که منجر به تقویت جبهه مقابله با ظلم و ستم خواهد شد.

وی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه انسانی و اسلامی است که همه انسان‌های آزاده و همه مسلمانان باید برای بزرگداشت آن اقدام کنند، افزود: روز قدس تنها متعلق به ملت فلسطین نیست بلکه یک موضوع بین‌المللی و جهانی و متعلق به تمام بشریت برای مقابله با جنایات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس است که باید تا نابودی کامل این رژیم کودک کش ادامه داشته باشد. 

فرماندار آمل با اشاره به اینکه پس از حملات وحشیانه رژیم اسرائیل به کودکان، زنان و مردان غزه، درماه‌های گذشته دل انسان‌های آزادی خواه را به درد می‌آورد، تصریح کرد: این رژیم جعلی با نقض دوباره حقوق بین‌الملل در پایتخت یک دولت رسمی و به کنسولگری رسمی یک کشور، پا را از حد و مرز خود فراتر گذاشته که باید مجامع بین‌المللی به آن واکنش نشان دهند.

زارعی، به اهمیت جهاد تبیین در خصوص روز قدس و برگزاری باشکوه راهپیمایی آن با حضور آحاد مردم و مسئولان در شهر و مناطق روستایی شهرستان اشاره کرد و گفت: اینک آنچه بسیار مهم است تجلی این اراده عظیم در هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن راهپیمایی وحدت ‌بخش و دشمن‌ شکن روز جهانی قدس است.

وی یادآورشد: بدون شک اقشار مختلف مردم مومن، روزه‌دار و انقلابی شهرستان آمل همگام با مسلمانان جهان و مردم خداجوی ایران اسلامی آماده‌اند تا امسال هم با حضور گسترده و عظیم در راهپیمایی روز قدس ضمن لبیک به فرمان تاریخی امام راحل (ره) و تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب، بار دیگر تبلور عینی حمایت امت واحده اسلامی و ملت‌های آزاده و حق ‌طلب جهان، آزادی‌خواهی مردم بی‌دفاع فلسطین، اعلان نفرت و انزجار خود از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم غاصب و جعلی را به جهانیان نشان دهند.

راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در  شهرستان آمل و بخش‌های پنجگانه این شهرستان با حضور گسترده اقشار مختلف مردم مومن در روز جمعه ۲۵ فروردین ماه جاری همراه با برنامه‌های متنوع، برگزار می‌شود.

این راهپیمایی در شهرآمل ازساعت۱۰ صبح روز جمعه ۱۷ فروردین ازمیدان قائم تا میدان ۱۷شهریور، خیابان ۱۷شهریور تا مصلی نمازجمعه این شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha