• پنجشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403011607703
  • خبرنگار : 50201

فرماندار نوشهر تاکید کرد

استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان جهت توسعه شهرستان نوشهر

استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان جهت توسعه شهرستان نوشهر

ایسنا/مازندران فرماندار نوشهر برایجاد اعتماد و امید به مردم و توجه به شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: این شهرستان با داشتن ۲۷ شرکت دانش بنیان فعال، پیش قراول است و لازم است از این ظرفیت استفاده شود.

رستم زرودی ۱۶ فروردین در جلسه شورای اداری این شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد، با اشاره به تاکیدات رئیس جمهور به دستگاه‌های اجرایی در خصوص  تسهیل، تسریع و تکریم ارباب رجوع در جلسه شورای اداری کشور، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌ها اجازه ندارند در برابر ارباب رجوع صدایشان را بالا ببرند و اگر در برابرخواسته مردم موانعی وجود دارد یا نسبت به رفع آن تلاش شود یا اینکه با آرامش گفته شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید در انجام امورات مردم سنگ اندازی شود، افزود: مدیران باید مشکلات مردم را در دستگاه‌های اجرایی حل کنند در غیر این صورت سر از دفتر امام جمعه، فرماندار و استاندار در می‌آورند.

وی بر رسیدگی درست به مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: باهم اندیشی و همدلی برای حل مشکلات مردم کنار هم باشیم.

فرماندار نوشهر تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی باید پیوست فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ای داشته باشد در غیر اینصورت کسی خبردار نمی‌شود؛ زیرا حق مردم است که بدانند.

زرودی با بیان اینکه در راستای حمایت از تولید از کلیه ظرفیت‌ها بکارگیری شود، یادآور شد: باید امر مربوط به تولید پیگیری شود تا به سرانجام شود و این خواسته رئیس جمهور است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شعار امسال از سوی مقام رهبری استفاده از ظرفیت مردم، بازنشسته‌ها، فرهیختگان، اساتید و اصحاب رسانه مورد توجه قرار گیرد و از راهکارها استفاده شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان نوشهر برضرورت حفظ و ارتقاء سلامت اداری و برخورد با روابط ناسالم اداری به ویژه در صدور مجوزهای غیرقانونی تاکید کرد و گفت: روابط ناسالم اداری یکی از اعتراضات مردم است و نباید نسبت به این موضوع بی تفاوت بود.

زرودی ادامه داد: با توجه به تاکید رئیس جمهور مبنی براقتصاد دریا محور، شهرستان نوشهر باید در این زمینه پیش قراول باشد وهمه دستگاه‌های مرتبط کمک کنند.

وی بر رعایت نظم و انضباط  از سوی مدیران دستگاه‌ها تاکید کرد و متذکر شد: بارها شده که جلسه‌ای برگزار شده است اما نه رئیس و نه معاون اداره حضور پیدا می‌کنند؛ یک کارشناس می‌آید که تنها گوش می‌کند و می‌رود که خروجی هم ندارد.

فرماندار نوشهر برایجاد اعتماد و امید به مردم و توجه به شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد و یادآور شد: این شهرستان با داشتن ۲۷ شرکت دانش بنیان فعال پیش قراول است و حیف است از این ظرفیت استفاده نشود.

زرودی با بیان اینکه به دستور رئیس جمهور باید از همایش‌های پرهزینه و کم بازده پرهیز شود، افزود: واحدهای تولیدی نیمه کاره باید مورد توجه قرار گیرند و بانکها نیز در این زمینه با کمک به سرمایه واحدهای تولیدی پای کار بیایند.

وی از برگزاری دومین کنگره ملی ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان خبر داد و گفت: نیاز است همه دستگاه‌ها پای کار بیایند.

فرماندار نوشهر بر حضور پررنگ‌تر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و گفت: با توجه با جنایت رژیم صهیونیستی و اقدامات وحشیانه این رژیم امسال باید حضور پررنگ‌تر داشته باشیم.

زرودی بر عدم ارائه خدمات به افراد بد حجاب و بی حجاب  تاکید کرد و یادآور شد: این موضوع ابلاغ شده است و این افراد قرار نیست از ما خدمات بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha