• پنجشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۷
  • دسته‌بندی: تشکل‌های دانشجویی
  • کد خبر: 1403011607732
  • خبرنگار : 71567

در بیانیه‌ای؛

دبیر واحد زنان و خانواده انجمن اسلامی دانشجویان مستقل خواستار واکنش اعراب به جنایات اسرائیل شد

دبیر واحد زنان و خانواده انجمن اسلامی دانشجویان مستقل خواستار واکنش اعراب به جنایات اسرائیل شد

دبیر واحد زنان و خانواده انجمن اسلامی دانشجویان مستقل با انتشار بیانیه‌ای خواستار واکنش اعراب به جنایات رژیم صهیونیستی در جنگ غزه شد.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم! (قصص آیه 5)

این آخرین دست و پا زدن مدعیان دموکراسی، آزادی و لیبرال‌هتی غربی است، کسانی که سینه سپر کرده بودند برای به راه انداختن نظم نوین جهانی !! این ظلم و آتش و خون هم در راستای تکمیل همین پازل است.  اما به گور خواهند برد آرزوی برپایی جامعه جهانی را، باید چشمان خود را خوب باز کنند و ببیند برپایی تمدن اسلامی را که استقرار آن خیلی دور نیست.

فاطمه زهرا، آمنه، آسیه و مریم همگی نماد زنان انقلابی بودند. این الگوهای نماد مقاومت، صبر و شجاعت تا آخر تاریخ باقی خواهند ماند. آن‌ها باعث شده اند تمام زنان در طول تاریخ الگوی عملی داشته و در نهایت شجاعت در  برابر ظالمان استقرار ورزند. این مقامت ده‌ها سال است که نسل به نسل از طریق زنان به دختران و پسرانشان منتقل می‌شود. در قرن ۲۱ قرنی که صدا و فریاد طرفداری از عدالت، حقوق بشر، آزادی و امنیت گوش همه را در سراسر این کره خاکی کر کرده است ما شاهد روی واقعی چهره‌های سیاسی بزک شده دنیا هستیم.

در عصر رسانه و تکنولوژی جهان در بدترین حالت خود قرار گرفته است. گروهی با حیوان صفتی تمام جنایاتی قابل تصور و غیر قابل تصور را مرتکب شده‌اند اما صدای رسایی از دولت‌های غربی و نهادهای دست نشانده آن‌ها در حمایت از غزه بلند نمی‌شود. انگار حقوق و قوانین برای همکیشان و هم مسلکان خیانتکارشان است و نه از سر انسانیت و آزادگی برای تمام انسان ها.  مردان را می‌کشند و زنان و کودکان را اسیر کرده و به آنها تجاوز می‌کنند. نه کنوانسیون ژنو نه قطعنامه ۱۹۸۷ نه اساسنامه دیوان کیفری هیچ کدامشان معنا و مفهومی ندارد چرا و به چه دلیل.

۷۰ سال مقاومت و ایستادگی در برابر جنایاتشان چهره حیوانی شان را آشکار کرده آنچه می‌توانند از وحشیگری، تجاوز، قساوت و قانون شکنی دریغ نمی‌کند. ای مسلمانان، ای آزادی‌خواهان جهان ای کسانی که آزادگی در شما هنوز زنده است، ای اعراب غیور تحمل نکنید چنین فاجعه‌ای را، سکوت نکنید. برای مظلومان، زنان و کودکان بی‌پناه که اینطور مورد ظلم و تجاوز قرار بگیرند وعده خدا صادق  است. جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا ﴿ سوره اسراء آیه ۸۱﴾ مظلوم همیشه پیروز است؛ اما ما از کسانی نباشیم که روزی در برابر این جنایات سکوت کردیم و ناممان در تاریخ  به سیاهی ثبت شد.

دست به دست هم بدهیم هر کسی با هر توانی گوشه‌ای از این جنایات را به معرض نمایش قرار دهد. مظلومیت غزه را این بار ما فریاد بزنیم و گوش غاصبان، جنایتکاران و حامیان حقوق بشر دروغین را کر کنیم. این بار ما قدرت را دست بگیریم و هیمنه پوشالیشان را در هم بشکنیم. ما قبلا ثابت کرده‌ایم اگر بخواهیم با دست خالی می‌توانیم؛ پس این بار هم بخواهیم و تا نابودی صهیونیست غاصب از پا ننشینیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha