• پنجشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۰:۲۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403011607772
  • خبرنگار : 50194

فرماندار شهرستان نور:

آموزش و پرورش رکن و اساس جامعه برای تربیت مدیران آینده است

آموزش و پرورش رکن و اساس جامعه برای تربیت مدیران آینده است

ایسنا/مازندران پولادی با اشاره به این‌که مکتب اهل بیت چراغ راهی برای رسیدن به سرمنزل مقصود است، گفت: در نظام اسلامی آموزش و پرورش رکن و اساس جامعه برای تربیت نسل نوجوان، جوان و مدیران آینده است.

بیژن پولادی ۱۶ فروردین در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نور، ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و هم‌چنین حمله به ساختمان کنسولگری ایران و شهادت جمعی از پاسداران کشور اظهار کرد: این حرکات بزدلانه نشانه‌ی افول رژیم صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: امروز ملت‌های بیدار و آزاده جهان به پا خاستند و نظام جهانی از حالت تک قطبی خارج شده است.

فرماندار شهرستان نور تاکید کرد: رسانه‌های معاند نقش و حرکت‌شان برای تضعیف جمهوری اسلامی است اما متاسفانه در داخل کشور هم بعضی از رسانه‌ها با همراهی دشمن، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و دلیلش هم دشمنی با انقلاب و خون شهدا است.

این مسئول ادامه داد: پرورش، زمینه ساز آموزش است چرا که اگر پرورش نباشد، آموزش مفهوم خاص خود و هدفمند شدن را پیدا نمی‌کند.

وی با اشاره به این‌که تمامی موضوعات باید پیوست فرهنگی، اجتماعی، سیاسی داشته باشد، گفت: امام جمعه شهرستان نور در ایام الله دهه فجر برنامه‌های فرهنگی خوبی را اجرا کردند که جای قدردانی دارد و باید این نگاه و تفکر جهت تداوم و زمینه سازی مدیران تراز انقلاب آینده و انتقال این تفکرات به درون خانواده‌ها تلاش‌ بیشتری صورت بگیرد.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به تجاری سازی فضاهای آموزشی گفت: این موضوع در زمان سفر شهرستانی استاندار مازندران بسیار مانور داده شد و دستورالعمل‌هایش هم صادر شد، در همین راستا از شهرداران و بخشدار می‌خواهم نهایت همکاری در خصوص تغییرکاربری کمیسیون ماده ۵ را داشته باشند و به قید فوریت انجام شود چرا که آموزش و پرورش با تجاری سازی می‌تواند گام‌های بزرگی بردارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha