• پنجشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۱:۴۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403011607800
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

یک عضو مجلس خبرگان:

حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس شکست جبهه کفر را تسریع می‌کند

حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس شکست جبهه کفر را تسریع می‌کند

ایسنا/اصفهان عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس شکست جبهه کفر و حکومت دولت‌ غاصب را تسریع می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی در گفت‌وگو با ایسنا به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال اشاره و اظهار کرد: با توجه به ظلم و ستم اخیر رژیم اسرائیل و آمریکا و تجربه‌های شکستی که در طوفان الاقصی ایجاد شده، حماسه حضور مردم شکست صهیونیست‌ها را تسریع می کند.

وی افزود: رژیم اسرائیل پس از شکست در طوفان الاقصی دست به کودک کشی زده و در یک اقدام ضد بشری به کنسولگری ایران در سوریه حمله کرد تا اینکه ضعف‌های خود را اینگونه جبران کنند.

به اعتقاد امام جمعه نجف‌آباد حضور مردم راهپیمایی روز قدس پس از روزه داری و دعا و مناجات در شب‌های قدر لازم بوده تا علاوه بر حمایت از مظلومان عالم، انزجار خود را اعلام کنیم و شکست سران کفر را نشان بدهیم.

وی ادامه داد: این حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس جهاد بزرگ محسوب می‌شود و اتفاقات مهمی در را در عرصه بین المللی رقم می‌زند.

حسناتی حضور در راهپیمایی را یک وظیفه قرآنی و شرعی برای روزه داران و مسلمانان اعلام کرد و یادآور شد: دستورات دینی و قرآنی این موضوع مهم را ترسیم می‌کند.

وی اضافه کرد: علاوه بر مسئولیت دینی یک تکلیف اجتماعی و سیاسی ملی و بین المللی نیز به حساب می‌آید تا اینک با حضور خود در این مراسم از جبهه مقاومت حمایت کنیم.

به اعتقاد این عضو از مجلس خبرگان رهبری، همانطور که شب‌های قدر سراسر معنویت و بسیار مهم است روز قدس نیز روز قدر بوده و اهمیت زیادی در این ایام دارد.

وی با بیان اینکه همه زشتی‌های عالم در رژیم صهیونیستی جمع شده، خاطرنشان کرد: رژیم غاصب اسرائیل در حق دنیا ظلم می‌کند و دولت‌های اروپایی نیز با آن همراهی می‌کنند که اعلام انزجار از این رفتار در راهپیمایی روز قدس به تصویر کشیده خواهد شد.

حسناتی با اشاره به سیره علوی در خصوص ایستادگی در برابر ظالمان عالم، تصریح کرد: سفارش حضرت علی(ع) و اصول تربیتی و دینی ایستادگی در برابر ظلم و حمایت از مظلومان بوده و شیعیان جهان در برابر کفر جهانی شعار سر خواهند دارد و حمایت خود را از مظلومان جهان به ویژه مردم غزه اعلام می‌کنند.

به گفته وی، آزادی قدس امروز از مهمترین موضوعات جامعه بوده که مقدمه ساز ظهور نیز خواهد بود و جهان عدل و داد را بشارت می‌دهد.

امام جمعه نجف‌آباد ضمن دعوت از مردم ایران برای حضور در راهپیمایی روز قدس، به مظلومیت مردم عزه خصوصا کودکان اشاره کرد و گفت: در این ماه مبارک همه برای حمایت از مظلومان عالم وظیفه داریم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha