• جمعه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403011707860
  • خبرنگار : 50490

/طوفان رمضان/

حمله به کنسولگری ایران نشان از ناکارآمدی سازمان بین‌الملل است

حمله به کنسولگری ایران نشان از ناکارآمدی سازمان بین‌الملل است

ایسنا/مازندران امام جمعه بابلکنار با اشاره به اینکه حمله به کنسولگری خلاف قوانین بین‌الملل است، گفت: سکوت سازمان حقوق بشر و سازمان بین الملل نشان از ناکارآمدی آن است.

حجت الاسلام مهدی رزاقی با تسلیت شهادت مستشاران و پاسداران سپاه در حمله غیرانسانی رژیم جعلی اسرائیل به کنسولگری ایران اظهار کرد: چطور یک رژیم غاصب پیش چشم سازمان بین المللی برخلاف قوانین بین الملل به کنسولگری یک کشور حمله می‌کند و هیچ کس معترض نمی‌شود که این خود جای سوال دارد.

وی با اشاره به اینکه از چند ماه قبل از شروع طوفان الاقصی جهان شاهد خوی وحشیگری رژیم صهیونیست بوده است، افزود: طی ۶ ماه از شروع طوفان الاقصی ۳۲ هزار نفر از زن و کودک بی دفاع غزه به خاک و خون کشیده شدند لذا هیچ چیز از این رژیم وحشی و کابینه نخست وزیر جنایتکارش عجیب نیست.

امام جمعه بابلکنار با اشاره به اینکه رژیم جعلی اسرائیل با حمایت آمریکا و دولت‌های غربی دست به چنین جنایت‌هایی می‌زند، یادآور شد: آمریکا و کشورهای غربی در حالی دم از حقوق بشر در شورای امنیت می‌زنند که به جای برخورد قاطع با این رژیم جنایتکار آن را وتو می‌کنند.

وی ادامه داد: ضمن اینکه دولتمردان این کشورهای غربی به اسرائیل سفر کرده و از مواضع وحشیگری و خونخواهی این رژیم جعلی اسرائیل دفاع می‌کنند و این همه قساوت این رژیم را حق اسرائیل می‌دانند.

امام جمعه بابلکنار با اشاره به اینکه برخورد برخی دولتمردان کشورهای اسلامی در حمایت از اسرائیل جای خجالت و تاسف دارد، تصریح کرد: برخی دولتمردان کشورهای اسلامی نه تنها رابطه خود را با اسرائیل قطع نکردند بلکه به جای تحریم کالاهای رژیم غاصب حتی کمک‌های خود را بجای مردم غزه به اسرائیل می‌فرستند و این ننگ بزرگی است.

وی با اشاره به اینکه رژیم غاصب صهیونیست بعد از شکست مفتضحانه در طوفان الاقصی از هیچ جنایتی برای حفظ آبروی خود فروگذار نکرد، خاطرنشان کرد: اسرائیل با حمله به کنسولگری ایران و یا شهادت سرداران ما هدفی جز کشاندن ایران به صحنه جنگ غزه ندارد تا خود را از این تنگنایی که گیر کرده خلاص کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن سعی دارد با شعار انتقام سخت ایران مردم را ناامید کند، افزود: برخی گمان می‌کنند نیروی مقاومت ایران ضعیف شده است اما اینطور نیست پاسخ ما به دشمن قاطع و هوشمندانه است.

امام جمعه بابلکنار یادآور شد: هدف دشمن کشاندن ایران به صحنه جنگ غزه و استفاده از این موضوع در صحنه بین المللی برای نجات خود است اما بداند ایران رهبری حکیم دارد که اجازه سوء استفاده به دشمن در شرایط مختلف را نمی‌دهد و دشمن ضربه سخت ایران را خواهند چشید.

وی روز قدس را از یادگاران امام راحل برشمرد و گفت: حضور ما در راهپیمایی روز قدس در حمایت از مظلومان جهان است و چشم مردم مظلوم جهان و فلسطین و غزه به حضور ما به این راهپیمایی دوخته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha