• جمعه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403011707902
  • خبرنگار : 50039

/طوفان رمضان/

قیام سرزمین اقوام در حمایت از فلسطین

قیام سرزمین اقوام در حمایت از فلسطین

ایسنا/گلستان از لحظاتی پیش و همزمان با سراسر ایران اسلامی، راهپیمایی روز جهانی قدس با مشارکت پرشور مردم روزه‌دار استان گلستان آغاز شد.

همزمان با ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با بیست و پنج رمضان ۱۴۴۵ مردم روزه‌دار دارالمؤمنین گرگان و سرزمین رنگین کمان اقوام «استان گلستان» همراه با سایر شهرهای کشور با حضور در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

با تداوم جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در قتل عام زنان و کودکان سرزمین‌های اشغالی و نوار غزه و به شهادت رساندن سرداران محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی و همراهان آنها در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق در سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ و حادثه صهیونیستی تروریستی بامداد پنج شنبه ۱۶ فروردین ماه در راسک و چابهار سیستان و بلوچستان، مردم این خطه شمالی با تجمع در میادین و خیابان‌های شهرهای مختلف و برگزاری راهپیمایی، خشم و انزجار خود را از رژیم جعلی «اسرائیل» و حامیان آنها اعلام می کنند.

قیام سرزمین اقوام در حمایت از فلسطین

امروز زنان و مردان به همراه کودکان و جوانان و نوجوانان شیعه و سنی سرزمین اقوام با دست داشتن پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و فلسطین و حزب الله لبنان، یکپارچه برای آزادی قدس شریف به پا خاسته‌اند تا برای عمل به فرامین حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و جانشین خلفش امام خامنه‌ای برای آزادی قدس شریف به صف شوند.

گلستانی‌ها امروز با فریادهای «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «یاایها المسلمون، اتحدوا اتحدوا»، «القدس لنا» و دیگر شعارها خشم و انزجار خود از استکبار جهانی و صهیونیست را به جهانیان اعلام می کنند.

هم اکنون حرکت راهپیمایان در مرکز استان گلستان «گرگان» از چهارراه میدان به سمت خیابان حضرت امام (ره) آغاز شده و با طی مسیرهای میدان شهرداری، خیابان شهدا، چهارراه شهدا و مصلای وحدت ادامه خواهد داشت.

در حال حاضر سرتاسر استان گلستان از نوکنده در غرب گلستان تا مناطق مرزی شرق استان در شهرستان‌های کردکوی، آق‌قلا، بندر ترکمن، بندر گز، علی‌آبادکتول، رامیان، مینودشت، کلاله، گنبدکاووس، آزادشهر، مراوه‌تپه، گالیکش و گمیشان امروز میزبان قدوم مردم روزه دار از اقوام مختلف کرد، ترک، لر، سیستانی، بلوچ، ترکمن و فارس شده تا غریو مرگ بر اسرائیل آنها کاخ ستمگران عالم را به لرزه درآورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha