• جمعه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403011707921
  • خبرنگار : 50455

وداع با پیکر شهید محسن صداقت در راهپیمایی روز جهانی قدس در قم

وداع با پیکر شهید محسن صداقت در راهپیمایی روز جهانی قدس در قم

ایسنا/قم امروز همزمان با سراسر کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز قدس در قم با حضور اقشار مختلف مردم، علما، طلاب و مسئولین از حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سمت مصلای قدس در حال انجام است.

راهپیمایی مردم در قم در حمایت از آرمان قدس امروز ساعت ۹:۳۰ صبح با تجمع در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و وداع با پیکر شهید محسن صداقت از شهدای قمی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق آغاز شد.

راهپیمایی منسجم و پرشور امت ولایتمدار قم که پیکر مطهر شهید سرافراز محسن صداقت از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران را نیز تشییع می‌کنند از مسیر خیابان ارم، خیابان شهداء آغاز و به سمت میدان فلسطین و میعادگاه نماز جمعه در مصلی قدس ادامه خواهد داشت.

علاوه بر حضور پرشور روحانیت،‌ قشرهای مختلف مردم قم در کنار مسئولان استانی حضور دارند و یکصدا فریاد حمایت از مسلمانان بی‌پناه غزه و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی به ویژه محکومیت اقدام تروریستی اخیر این رژیم در به شهادت رساندن سرداران سپاه در سوریه و تخریب کنسولگری ایران را سر می‌دهند.

«یا ایها المسلمون، غزه شده غرق خون»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «ما پیروان حیدریم، فداییان رهبریم»، «الله الله اکبر آمریکا شیطانِ اکبر» بخشی از شعارهایی است که در راهپیمایی روز قدس به گوش می‌رسد.

همچنین امروز به همین مناسبت راهپیمایی‌های مشابه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در شهرستان‌ها، شهرها و همچنین روستاهای تابعه استان قم با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار و همیشه درصحنه در حال برگزاری است.

سردار رمضان شریف رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران مراسم روز قدس قم خواهد بود.

راهپیمایی روز قدس باشکوه و عزت آفرین در شهر مقدس قم برگزار و به عنوان برگ زرین دیگری در تاریخ جریان مقاومت اسلامی ثبت خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha